Ki ne szeretné a Kukoricát?

Head visszatérésének története

2012. május 09. - Polski gyerek

Head a Live-Metal.net -nek adott interjújában szépen hosszasan elmondta milyen is volt az egész és hogyanis történt ez a Korn-al való zúzás. A linkre kattintva elolvashatjátok az egész interjút angolul, de most egy kis részlet következik:

Brian "Head" Welch

"Fieldy (Korn basszerosa) mondta: "Velünk kéne játszanod az utolsó három dalt" Én mondtam "Áh nem játszok többé 7 húros gitáron" Rengeteg különbség van és élőben még nehezebb előadni. Szóval mondtam: "Nem, nem tehetem meg ember" Ekkor odamegy Jonathan (Korn énekese) és mondja: "Ember, jammelnünk kellene együtt" Ezután Fieldy: "Figyelj nem kellene mondanod semmit, és egy gitár amugyis készen áll (nevet)" És mondtam "Ó ember megcsinálom, de csak akkor hogyha Munky is bennevan" Ekkor odamegy Munky "Héé, jammelsz velünk? :)" Azon gondolkodtam, hogy haver, ez király lesz.

Ha már benne vagyunk a témába itt van Head másik interjúja melyet az Earplugsrequied.com-al készített:

 És Head adott még egy szöveges interjút az AWAY TEAM-nek. Itt a Korn dalokról és David Silveria-ról beszél. A teljes interjút ITT nézheted meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr264498309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalein 2012.05.17. 11:35:01

Nem értem, mennyiben lehet visszatérésnek nevezni azt a tényt, hogy Head egy koncin csatlakozott. Ezt hívjuk úgy pestiesen, hogy Marketing Bullshit?

Zitalein 2012.05.18. 16:04:52

Így szeretnének visszakéredzkedni a régi rajongók kegyeibe? Pedig már azt hittem, végképp ki lesznek tiltva még a koncerthelyeikről is a 30-35 felettiek: miután mi már nem tartozunk a Monster fogyasztói táborába, mostanában inkább a dubstepfogyasztó ifjúságnak illik tetszelegni -- akkor majd magunktól is távol maradunk, el se kell zavarni. Csak annyit szeretnék kérni: Don't let them throw me away!
Amúgy csekkoltam a Sziget aznapi kínálatát is, és úgy találtam, hogy egy kalap sarat sem ér, pedig abból is lesz ott bőven. Akkor már jobban érdekelne a Frequency (St.Pölten) fesztivál műsora, de sehol nem találom a honlapjukon a napokra lebontott beosztást: pedig szerettem volna megnézni, kik lesznek aznap, amikor a KoЯn. Úgy láttam, hogy ott a Metal/Punk/Hard'n'Heavy, Pop/Rock kategóriába sorolták be őket, tehát esélyes, hogy más színpadokon is rockzene lesz aznap, amikor ott lesznek. (A Szigeten az ő napjukon épp elektronika nap lesz, amire nem vagyok kíváncsi.) Amúgy a Path of Totalityvel turnéznak, úgyhogy ezért gondoltam, hogy ha végképp csalódás lesz (esélyes), akkor ne menjek hiába: hátha át lehet ruccanni más jó rockbanda koncertjére (nem tudom, hogyan szólnak a jegyek, de remélem, hogy a teljes helyszínre).

Zitalein 2012.05.18. 16:07:20

Jah, amúgy epic kommenteket tudok írni mindenről mindenhova. Bocs, de leginkább erre vagyok kiképezve...

Zitalein 2012.05.29. 02:27:30

@Zitalein: Elég tré a szervezése St.Pöltennek, csak júliusban, aug.-ban lehet majd megtudni, ki mikor játszik, de van egy fórumoldal, ahol a közönség próbálja kitalálni a napi beosztást: forum.frequency.at/viewtopic.php?f=25&t=18331 -- úgy látom, egyedül a Bush jelenléte tudna rávenni, hogy éppen itt nézzem meg a KoRnt 17-én, mert amúgy ugyanolyan indie és elektro a felhozatal, mint amit ígérnek Óbudán.
süti beállítások módosítása