Ki ne szeretné a Kukoricát?

With My Eyes Wide Open - 05/17/16

2016. március 24. - Denise D.

Sziasztok!

A Billboard tegnap közzétett egy interjút Headdel, amiben mesél új könyvéről, a WITH MY EYES WIDE OPEN-ről, ami május 17-én jelenik meg Amerikában (Németországban/Európában a megjelenési dátum: június 2.), bemutatta könyvének előzetesét, illetve új infókat mesélt nekünk az új Korn albummal kapcsolatosan! EZT KÜLÖN CIKKBEN TALÁLJÁTOK! 
Íme az interjú magyarul:

Amikor arról kérdezték, hogy írja le következő könyvének témáját, a Korn gitárosa, Brian Head Welch egyetlen szóval válaszolt: „helyreállítás”.
Új könyvének trailerében Welch egy épület romjai közt sétál, amik tele vannak képekkel lányáról, Jenneáról. Eddigi élete egy óriási küzdelem volt, de mostanában minden a helyére került. Kifejti, hogyan idegenedett el a Korntól, üzleti kapcsolatait, amelyek szinte nyomorba döntötték, de legnagyobb jelentősége mégis annak van, hogyan hozta helyre kapcsolatát lányával, Jenneával.
Welch bevallja, hogy a trailer számára elég szívszorító. „Ha belegondolok, az életem apró darabokra hullott.” – meséli a Billboard-nak. „Kívülről úgy tűnt, megvan mindenem. A Kornban játszottam, óriási koncerteket adtunk. Elváltam, de volt egy egészséges lányom. Egy szép házam, előtte kocsik, minden király volt. De elvesztettem azt, aki voltam, és mikor ismét összeraktam magam, itt bent boldog voltam, de kívülről nézve semmi sem volt jó. Elvesztettem a házamat egy ingatlanárverés keretein belül, és sok mindenen mentem keresztül. De nem rohantam vissza a drogokhoz és az alkoholhoz. A hitem mellett maradtam. Elfogadtam a csapásokat, amik értek, és visszatértem arra a helyre, ahol most vagyok. Ha ezt a trailert nézem, könnyek szöknek a szemembe, mert nagyon messzire jutottam, nagyon büszke vagyok arra, ahol most tartok, és jól esik.”
A „With My Eyes Wide Open” többé-kevésbé ott folytatódik, ahol az első könyve, a 2007-es „Save Me From Myself” befejeződött. Miután keresztény lett, elhagyta a Kornt, és Jennea felnevelésére koncentrált. De hamarosan rá kellett jönnie, hogy nem is olyan egyszerű egyedüli szülőként felnevelni egy tinédzsert. „Láttam, hogy a 13-14 éves lányom a neten úgy beszél, mint egy 17-18 éves. Azt gondoltam, mi a fene? Hol tanulta ezt?” – meséli. „Nagyon megijesztett. Szerintem manapság a gyerekek akármit megtehetnek. Minden szemetet szeretnek, ez sokkal rosszabb, mint ami akkor volt, amikor mi voltunk gyerekek.” Végül arra is rájött, hogy Jennea bántja magát. Az, hogy hogyan küzdött meg ezzel, akárcsak a rossz üzletekkel, perekkel, és hogyan alakult meg szóló formációja, a Love and Death, mind benne vannak a könyvben. Mint ahogyan természetesen az is, hogyan talált vissza a Kornhoz.

Várjátok már Head új könyvét? Előrendeltétek már?

Denise

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr188523006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása