Ki ne szeretné a Kukoricát?

Neidermeyer, Neidermeyer

2012. január 10. - Starbert

Ha ismered a bandát, azt is tudod, hogy a Neidermeyer's Mind a banda első demo kazettája volt. Én például rongyosra hallgatom a mai napig, már csak azért is, mert a Blind című nóta szerintem sokkal nagyobbat üt itt, mint a nagylemezen. Érdekes, hogy nap mint nap összefutok ezzel a kiadvánnyal, mégsem foglalkoztatott még eléggé a téma, hogy: Ki az a Neidermeyer? A napokban rákérdeztem youtube-on, KornSpace chaten, de senkinek sem tiszta az, hogy ki lehet ő. (Még a külföldieknek sem...) Valaki azt mondja, hogy a Twisted Sister - We're Not Gonna Take It címá számából az apuka. Valaki arról próbált meggyőzni, hogy egy filmbeli karakter. Valaki csak fogta a fejét. Megkértem admin-társamat, hogy járjon ő is kicsit utána (persze, ha Neki nincsen ötlete.), hátha kiderít valamit. De a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok ám! Gyerekek, ki ez a Neidermeyer?

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr823534277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.01.10. 14:28:29

Megpróbálok utánanézni :D Amugy nekem a kedvencem a Broken Soul ezen a "lemezen" :D

Starbert 2012.01.10. 14:32:01

Annyira kíváncsi lennék, hogy mi áll e-mögött!! Én is próbálok faggatózni, de hozzáteszem igyekszem elkerülni a fanok véleményét, mert ők is "mondhatnak bármit". Ezért is lenne jó/jobb a KS. De ha már Old Korn: Broken Soul (Igeeen!!), Layla!! :D
süti beállítások módosítása