Ki ne szeretné a Kukoricát?

Bottled Up Inside

2002. június 11. - Denise D.

Album: Untouchables
Megjelenés éve: 2002
Dalszövegeket fordította: Denise

 

BOTTLED UP INSIDE

Nem homályosodik el
Ember, ki kell engednem
Őrült vagyok?
Üvöltök, mégse jön ki semmi (egy hang se a torkán - szerk.)
Folyton elveszettnek érzem magam
Sose találom meg a kivezető utat
Nem köszönöm meg nekik
Hacsak az igazság nem tud kiömleni

Adj egy kis bátorságot
Már egy ideje rombol engem
Nevetsz rajtam, vicces vagyok?
Idebent gyűlölök
Idebent gyűlölök

Ki fogom használni az időt
Hogy kiengedjem azt, ami belül van
Mert össze fogok törni
Néha azt kívánom, bárcsak meghalnál
Tele vagyok bánattal
Megerőszakoltál, és elvetted a büszkeségem
És az összes gyűlöletet elfojtom magamban

A szívem összetörik
Ember, jól kitépted
Örömöd találod benne, hogy nézd, miközben
Kikarmolom a kivezető utamat
A fájdalom emelkedik
Hamarosan ki fogja tépni a lelkemet
Nem egy kóser érzés, mintha kifelé mennék

Adj egy kis bátorságot
Már egy ideje rombol engem
Nevetsz rajtam, vicces vagyok?
Idebent gyűlölök
Idebent gyűlölök

Ki fogom használni az időt
Hogy kiengedjem azt, ami belül van
Mert össze fogok törni
Néha azt kívánom, bárcsak meghalnál
Tele vagyok bánattal
Megerőszakoltál, és elvetted a büszkeségem
És az összes gyűlöletet elfojtom magamban

Érzem a homályodat, mialatt tüskéimet levágja
Szétverem a húsod, úgy, ahogyan te vágtad meg az enyém
Most boldog vagy? Elbasztad az életem
Most megfizetsz

Ki fogom használni az időt
Hogy kiengedjem azt, ami belül van
Mert össze fogok törni
Néha azt kívánom, bárcsak meghalnál
Tele vagyok bánattal
Megerőszakoltál, és elvetted a büszkeségem
És az összes gyűlöletet elfojtom magamban

Ki fogom használni az időt
Hogy kiengedjem azt, ami belül van
Mert össze fogok törni
Néha azt kívánom, bárcsak meghalnál
Tele vagyok bánattal
Megerőszakoltál, és elvetted a büszkeségem
És az összes gyűlöletet elfojtom magamban

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr748448734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása