Ki ne szeretné a Kukoricát?

Let's Get This Party Started

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

LET'S GET THIS PARTY STARTED

Egy ember sír, ez elvezet egy biztos helyre
Amit nem gyakran találok
Látok egy sétáló családot
Mindig azon tűnődök, valahol máshol kéne lennem az időben
Arccal előre esek egy kitaposott útra
Nem úgy tűnik, mintha kikerülnék innen
Kérlek, kelts fel
Kérlek, adj néhányat vissza
Régi érzéseimből

Néha azon tűnődök, bárcsak olyan erős lehetnék, mint te
Már nem számít
Minden alkalommal, amikor felébredek, valahogy érzem az igazságot
Amit nem tudok kezelni

Kezdjük el ezt a bulit
Torkig vagyok azzal, hogy olyan vagyok mint te
Őrültté teszel
Ahogy én tettem veled
Kezdjük el ezt a bulit
Őrültté teszel
Én akarok az lenni
Aki saját magát normálissá teszi

Az idő egyre telik, elégedetté tesz
Azzal, amivel itt belül rendelkezek
Folyamatosan paranoia vesz körül
Mindenki, akit látok, engem akar elkapni
Arccal előre esek egy kitaposott útra
Nem úgy tűnik, mintha kikerülnék innen
Kérlek, kelts fel
Kérlek, adj néhányat vissza
Régi érzéseimből

Néha azon tűnődök, bárcsak olyan erős lehetnék, mint te
Már nem számít
Minden alkalommal, amikor felébredek, valahogy érzem az igazságot
Amit nem tudok kezelni

Kezdjük el ezt a bulit
Torkig vagyok azzal, hogy olyan legyek mint te
Őrültté teszel
Ahogy én tettem veled
Kezdjük el ezt a bulit
Őrültté teszel
Én akarok az lenni
Aki saját magát normálissá teszi

Őrültté teszel
Őrültté teszel

Néha azon tűnődök, bárcsak olyan erős lehetnék, mint te
Már nem számít
Minden alkalommal, amikor felébredek, valahogy érzem az igazságot
Amit nem tudok kezelni

Kezdjük el ezt a bulit
Torkig vagyok azzal, hogy olyan legyek mint te
Őrültté teszel
Ahogy én tettem veled
Kezdjük el ezt a bulit
Őrültté teszel
Én akarok az lenni
Aki saját magát normálissá teszi

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr138448644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása