Ki ne szeretné a Kukoricát?

Politics

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

POLITICS

Mindenki megvesztegetése
Be kéne fognod a pofád
Mondj le róla, hátrálj meg
A démontól, amit szétszakítottál

Nem akarok a politikáról beszélni
Ne prédikálj vagy beszélj nekem a politikáról
Ne késztessetek arra, hogy a politikáról beszéljek
Pont leszarom a politikát

Le akarsz vele feküdni, csak hogy megismerd azt, akit kell
Szerinted ez a helyes irány, ugye?
Ez benne van a vallásban, a szexben, mindenben, amit teszünk, amiről beszélünk
Én máshogy látom, te nem így tennél?

Mindenki versenye
Hogy a szemedbe hazudjon
Jól gyomron rúgnak
Majd megölnek, és elfuserálják

Nem akarok a politikáról beszélni
Ne prédikálj vagy beszélj nekem a politikáról
Ne késztessetek arra, hogy a politikáról beszéljek
Pont leszarom a politikát

Le akarsz vele feküdni, csak hogy megismerd azt, akit kell
Szerinted ez a helyes irány, ugye?
Ez benne van a vallásban, a szexben, mindenben, amit teszünk, amiről beszélünk
Én máshogy látom, te nem így tennél?

Kis szálkák a lelkedben (És ott is maradnak)
Legsötétebb élet a legmélyebb gödörben (Ott ülsz, és imádkozol)
Az összes üzlet, amit megcsináltál (Nem is dolgoztál meg érte)
Jó móka volt, amit gondoltál (Meg kell fizetned érte)

Nem akarok a politikáról beszélni
Ne prédikálj vagy beszélj nekem a politikáról
Ne késztessetek arra, hogy a politikáról beszéljek
Pont leszarom a politikát

Le akarsz vele feküdni, csak hogy megismerd azt, akit kell
Szerinted ez a helyes irány, ugye?
Ez benne van a vallásban, a szexben, mindenben, amit teszünk, amiről beszélünk
Én máshogy látom, te nem így tennél?

Nem akarok a politikáról beszélni
Ne prédikálj vagy beszélj nekem a politikáról
Ne késztessetek arra, hogy a politikáról beszéljek
Pont leszarom a politikát

Nem akarok a politikáról beszélni
Ne prédikálj vagy beszélj nekem a politikáról
Ne késztessetek arra, hogy a politikáról beszéljek
Pont leszarom a politikát

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr898470186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása