Ki ne szeretné a Kukoricát?

Love Song

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

LOVE SONG

Anyám!
Kiáltva tartod a szívemet
Faszfej!
Elhagytál széttörve, vérezve
A fia!
Az embernek, akit szerettél, és elhagytál
Gazember!
Aki megpróbálta megmutatni nekem a halál ajtaját

Minden meg van semmisítve
Minden lelkes
Próbáltam kilépni ebből az utált életből
Ezt élni túlértékelt volt

Szerelmes dal a kedves elhunytaknak
Fejfa az összetört szívűeknek
Felfegyverkezik ölésre
Vagy virágok ellopására
Képzelt utazás a halálos földhözkötöttnek
Egy korty a vérből, amit megleltem
Itt fekszem
Itt haldoklom

Pont így!
Ömlenek a gyászjelentések
Rendben van!
Itt fekszünk meztelenül, arccal a földre szegezve

Nem volt ez lefejezve?
Látod, hogy el vagyok bűvölve?
Te vagy az egyetlen, akit tönkretettem
Ezt kaptad, hogy félrevezethesselek

Szerelmes dal a kedves elhunytaknak
Fejfa az összetört szívűeknek
Felfegyverkezik ölésre
Vagy virágok ellopására
Képzelt utazás a halálos földhözkötöttnek
Egy korty a vérből, amit megleltem
Itt fekszem
Itt haldoklom

Ne adj nekem nárciszokat
Adj egy csokor tablettát
Keress pár muskátlit
Koponyába repesztve
Védj meg, amikor csak tudsz
Támogass, amikor
Haldoklom

Szerelmes dal a kedves elhunytaknak
Fejfa az összetört szívűeknek
Felfegyverkezik ölésre
Vagy virágok ellopására
Képzelt utazás a halálos földhözkötöttnek
Egy korty a vérből, amit megleltem
Itt fekszem
Itt haldoklom

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr598470212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása