Ki ne szeretné a Kukoricát?

Swallow

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

SWALLOW

Mindig be vagyok zárva a fejembe
Bár ismered a fájdalmat, nem tudod, hogy nekem milyen volt
Most már biztos vagyok.
Most, a tiéd vagyok

Én bánatom! Én nyelem le
Kövess engem, oh dehogy

Ismeretlenül jött hozzám
Paranoiás, mindenem irányítja
Valahogy ez tiszta terror
Most, te szemét, tied vagyok

Én bánatom! Én nyelem le
Kövess engem! Oh dehogy
Nem én voltam! Én nyelem le
Bocsáss meg! Nem tudok

Oh dehogy
Oh dehogy
Oh dehogy

Ez, amit követek
A hely, ahova kibaszottul el kell mennem
Egy szörny vagyok, ez biztos
Egy szörny, ami a tied

Én bánatom! Én nyelem le
Kövess engem! Oh dehogy
Nem én voltam! Én nyelem le
Bocsáss meg! Nem tudok

Én nyelem le
Én nyelem le

Szörny, egy lányos seggű punk szörny vagyok…

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr578448370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása