Ki ne szeretné a Kukoricát?

Korn Fan Testimonial: Nicole Rose

2014. június 26. - Denise D.

kn_1403768939.png_390x220

Sziasztok!
Folytatódik a Sebastien Paquet által filmezett Korn Fan Video Testimonial, és az újabb részben a 19 éves Nicole Rose-t mutatjuk be, aki rákban szenved.
Rose gyógyíthatatlan petefészekrákban szenved, aminek negyedik stádiumában jár. Miután kitweetelte, hogy bárcsak találkozhatna a Korn-al, egy internetes kampány felkarolta, és segítettek neki, hogy álmát valóra válthassa. Miután összegyűlt az elegendő pénz, Omahából Jacksonville-be utazott a lány, hogy kedvenc bandáját láthassa élőben, és még sok más élményt szerezzen.
A lány elmesélte, hogy a 'Hold On' volt számára az első Korn-dal, ami megragadt benne, és inspiráló hatást gyakorolt rá. Sőt, a bandatagok életét is inspirációként tudta felhasználni. "Jonathan Davis is küszködött depresszióval, én is küszködtem. Megtanított arra, hogy habár ezek az érzések megmaradnak, tovább kell lépni. Még mindig itt vagyok, és nagyon hálás vagyok azért, hogy itt lehetek. Ez az egész nagyon inspiráló számomra." - mondta Rose. - "Attól, hogy ebben a betegségben szenvedek, még mindig pozitívan látom a világot, folytatom a harcom, és a Korn a legnagyobb inspiráció számomra."
Ami a lányt illeti, én (Denise, szerk.) Instagramon ismertem meg, egy nagyon kedves, erős lányról van szó, akit tényleg a Korn motivál mindennapos küzdelmében. És biztos vagyok abban, hogy vannak még ilyen személyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr786420169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása