Ki ne szeretné a Kukoricát?

The Game Is Over

2014. június 15. - Denise D.

Album: The Paradigm Shift: World Tour Edition
Megjelenés éve: 2014
Dalszövegeket fordította: Denise

 

THE GAME IS OVER

Ürességet érzek, mert küldetésen vagyok
Nem vagyok hős, csak van egy elképzelésem
Hogy felszabadítsam és tönkretegyem a rendszereteket
Vége a játéknak, vége a játéknak

Már túltettem magam rajta, szórakoztatom a tömeget
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet
Kötetlen erő, leteperlek
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet

Veszélyt jelentek az ellenzékre nézve
Nem vagyok hős, csak van egy elképzelésem
Hogy bevégeztessem és helyreállítsam ezt a királyságot
Vége a játéknak, vége a játéknak

Már túltettem magam rajta, szórakoztatom a tömeget
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet
Kötetlen erő, leteperlek
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet

Miközben álmodok, csak az látom
Hogy létezik egy férfi, akit tönkre akarok tenni
Rejtőzködésedre nincs mentség
Minden ajtó mögött ott leszek

Felkészültél erre a harcra?
Mert én felemelkedek, dühösen
Már régóta feladtam a dolgot veled kapcsolatban

Már túltettem magam rajta, szórakoztatom a tömeget
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet
Kötetlen erő, leteperlek
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet

Már túltettem magam rajta, szórakoztatom a tömeget
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet
Kötetlen erő, leteperlek
Hajlandó vagyok meghalni, csak hogy lássam a mélyrepülésedet

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr38442146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása