Ki ne szeretné a Kukoricát?

Love My Way

2012. január 06. - Starbert

Tudomásom szerint ez a dal eddig még nem szerepelt az oldalon, én is csak most találtam rá. Ez a szám a "Kovers" albumon szerepel, amiről elég kevés információt találni, hiszen hivatalosan meg sem jelent. A Love My Way feldolgozás már valószínűleg Head nélkül ment végbe. A Kovers dallistája egyébként itt megtekinthető: >> Katt <<

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr853524569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.01.06. 19:47:09

Egyszerűen nem tudok bejegyzést írni! akkor leírom ide: J Devil (azaz Jonathan Davis) ezt írta ki a twitterére:

"On my way to florida to pay on @HOLY_SHIP gonna drop a couple new JDEVIL songs so fuckin excited."
Ez azt jelenti,hogy a Holy Ship koncerten kiad egy új J Devil számot (én úgytudom az elsőt).

Továbbá egy magyaroknak jelentéktelen hír, Munky eladja az egyik tengerparti nyaralóját, csupán 2,5 millió dollárért. Várjuk a jelentkezőket :D

UPDATE: Új videó került fel a korn.com-ra. ITT (korn.com/media/videos/9391/26701) megnézheted

PraiseTheInvader 2012.01.07. 01:07:48

2009 nyara :) rongyossá hallgattam ezt a számot, életem első barátnőjét kísértem haza erre a számra... nagyon jó dal és nagyon jó emlékek.
süti beállítások módosítása