Ki ne szeretné a Kukoricát?

Első negatív vélemény

2011. november 26. - Polski gyerek

-Míg a Rythm Magazine 4 csillagot adott az 5-ből a The Path Of Totality albumnak, The Skinny nevetséges 1 (!!!) csillagot adott. Szerény véleményem szerint már csak a Get Up több mint 1 csillag. (Nyaljon melaszt)

- Jonathan Davis adott egy interjút Kerragnak. Ott el is mondta "fáradt a nu-metal". Akit érdekel az interjú a Kornspace.com-on megtekinthetti az alábbi linken

- Továbbá a Kerrang! berakta a Hírességek Csarnokába a KoRn-t! A ceremóniát ITT megnézheted

- A '20 kérdés' nevű műsorban JD-nek tettek fel kérdéseket ITT megnézheted

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr43413183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redzsi 2011.11.29. 06:43:49

Nah most járok itt először.
Az album: Meghalgattam mert kiváncsi voltam az egészre a get up meg a narcissistic c. ízelítője után. Kétféleképpen álltam ehhez az albumhoz. Vagy ütős hangzású energiabomba lessz, vagy egyszerűen elbasszák. Érdekes hogy tavly még bevoltak sózva, hogy így meg úgy visszatérnek a gyökerekhez meg ilyenek, ki is adtak egy elég gyenge próbálkozát (kornIII), de legalább lehettett ízlelgetni, szokni, sőt mai napig is nagyritkán de előveszem az albumot. Most meg rá 1 évre a dubstep-től paprikás a seggük. Nem értem, de legyen így. Egy szó mint 1000, ezt az albumot egyszerüen elbaszták. Nem hogy rock, metál, experimentál anyámkínjának nem felel meg, még a dubstep momentumok is siralmasan gyengék. Még talán a way too far egy ötletes és hangulatos szám, de a koncertfelvételekhez képes, silány, harmatgyenge a studiófelvétel. Munky a fear and the nervous izéjével meg elmehet a.....
Néha már azon gondolkodom hogy tényleg ez a banda adta ki anno a take a look in the mirrort?

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.11.29. 17:16:17

Ember ha nem tetszik ne hallgasd! Én nem tudok véleményt mondani mert én általába az albumokat nem fogom és letöltöm hanem MEGVESZEM. És egyébként akik így állnak hozzá azoknak már a 2005-ös albumkor le kellet volna lépni nem? A KoRn III télleg eltért a Korn és Life is Peachy-tól de ez volt a lényege. Most dönsd el vagy hallgatsz egy olyan együttest amely próbálkozik a fölfrissuléssel vagy halgatsz Distubet-ed amibe 5 albumon át ugyanaz megy. De örülök,hogy így gondolod legalább van negatív vélemény is

Starbert 2011.11.29. 19:17:17

Hidd el redzsi, hogy nem akarjuk már egy 40 év fölötti embertől azt, hogy sírjon, vagy, hogy előtörjön belőle az állat! Ha azt az időszakot akarjuk visszasírni, elővesszük a régi albumokat, szerencsére nem tűntek el, ott vannak a polcon (az enyémen biztosan). Most az új generációnak kedveztek ezzel az albummal. Polski gyereknek igaza van!! A Three Days Grace első albumja után kiffulladt, a Disturbed szintén nem húzta tovább. Adjunk hálát az égnek, és nekik, hogy nem ragadnak le egy stílusnál, és végzik ott, ahol a többiek!
Jonathan azt mondta, hogy ezeket a számokat a koncerten szereti meg igazán az ember. Ráhangolják őket a régi számokkal, aztán már mindenki tombol ugyanúgy a dubstepre is. Nem ellened vagyunk, csak szeretnénk ha mindenki észrevenné, hogy haladni kell a korral, mert ha nem, véged. Pláne ebben a válságban. Lehet, hogy mi nem érezzük, ők viszont biztosan!

redzsi 2011.11.30. 07:41:40

Starbert: Neked válaszolok mert a "ha nem tetszik ne hallgasd" kontráktól savat hányok meg veled egyet is értek egy-két dologban. DE erről az albumról ez a véleményem. Lehetett volna ez egy ütős album is attól függetlenűl hogy haladnak a korral, én nyitott vagyok mindenre ami jó, legyen a celine dion-tól a vütyü vütyü dubsteppig. De nekem ez, függetlenül az eddigi munkásságuktól, iszonyat izzadság szagú. Amúgy szerintem a korn sosem adott ki egyforma lemezeket, egy issues pl fényévekre van a take a look hangulatához képest, mindegyik album más és más még úgy is hogy műfajon belül mozogtak, és épp ezért /volt/ zseniális banda. Mondom nem a változással van a bajom, sőt a narcissistic c.-nál kissé fel lelkesültem, de sajnos ugyanazt éreztem miután végighalgattam az albumot, mint az untitlednél, hogy nincs potenciál amiért újra meghallgassam.
Polski gyerek: Sajnálom hogy csak a kornt meg a disturbedet ismered, tudnéka jánlani plyan zenekarokat ahol nem ugyan az meg albumokon keresztül. Ja és nyugodj meg; NEM TETSZIK, ezért nem is hallgatom. A lemezt meg vedd meg, remélem nem fogod pénzkidobásnak érezni.

redzsi 2011.11.30. 07:46:20

"csak szeretnénk ha mindenki észrevenné, hogy haladni kell a korral, mert ha nem, véged. Pláne ebben a válságban. Lehet, hogy mi nem érezzük, ők viszont biztosan!"

Szóval eladták a lelküket a dubstepnek egy kis betevőért, mert most épp az a menő?? Vagy ezt most eléggé félreértettem?

Starbert 2011.11.30. 17:17:39

Menő volt a drum n bass is, mégse váltottak át rá, így nincs szó lélekeladásról. Most ez a divat, így könnyen eljutott hozzájuk, és tetszett nekik. Egyébként meg szerintem Skrillex-el már régóta tarthatja JD a kapcsolatot, ugyanis láttam egy 2005-ös felvételt, ahol Skrillex KoRn számra headbangel a haverjaival. A lényeg, hogy ez a stílus pont kapóra jött nekik, és sokak szerint (szerintem is) nagyon passzol a metálhoz.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.12.01. 16:57:54

Természetesen nem csak a Distubed-et meg a KoRn-t ismerem. Én is kalandoztam már, sőt. Természetesen vannak olyan zenekarok akiknek az összes albumuk király. Ezt nem lehet vitatni. Én inkább hálát adok,hogy nem olyan mint a Linkin Park új lemeze. Na ők eladták magukat

redzsi 2011.12.03. 06:41:38

Az LP inkább egy franchise lett mára, mint zenekar.

rDAVE 2011.12.04. 18:42:58

Első hallgatásra nekem se tetszett de másodjára úgy megfogott hogy az már bűn :D

Én a 9. albumnál éreztem azt hogy csak erőlködés az amit a KoRn csinál.
Az új lemez szerintem sokkal jobb annál már ha a hallgató képes elfogadni hogy most ők ezt akarják csinálni.
Jonathan is jobban éli az új lemezt főleg hogy ő szereti azokat az elektronikus stílusokat amik itt is felbukkannak.
süti beállítások módosítása