Ki ne szeretné a Kukoricát?

Tudtad? Melyik számokat játszák a legtöbbet koncerten?

2011. november 20. - Polski gyerek

A KoRn rengeteg koncertet tudhat maga mögött minden évben. Nézzük meg,hogy melyik számokat játszák a legtöbbször a Bakersfield-i fenegyerekek!

1. Blind

2. Freak On Leash

3. Got the Life

4. Falling Away From Me

5. Here to Stay

6. Somebody Someone

7. Twist (!!!)

8. Faget

9. ADIDAS

10. Clown

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr693397932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hptr 2011.11.21. 17:14:58

Érdekes, nekem úgy tűnik, mintha a Shoots and ladders-t többször játszották volna, mint az utolsó 6-ot.
A top 5 viszont egyértelmű, a Blind talán soha nem is hiányzott a setlist-ről.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.11.21. 18:56:47

Azt azért meg kell jegyezni,hogy egész 2003-04-ben a Shoots And Ladders helyett a Let's Do This Now ment, továbbá 2009-ben csak az intro volt aztán ment a Helmet In The Bush. Biztos vagyok benne továbbá,hogy 98-ban néha lenyomták a My Gift To You-t :D

hptr 2011.11.21. 22:19:46

Jogos...
Amúgy ma láttam egy új Munky interjúban, hogy lehet hogy felrakják a setlist-re a My gift to you-t megint. Egyik kedvenc számom tőlük, és szerintem a legtöbb kornfan is így van ezzel. Szóval jó lenne, ha ez tényleg megvalósulna, bár náluk ezt nem lehet tudni. Ray pl. egyszer mondta, hogy a Holding all these lies-t is játszani fogják, és abból sem lett semmi.
Egyébként neked mi a véleményed a The Path of Totality-ről? Szerinted jó album lesz? Én nagyon remélem, hogy végre csinálnak újra egy IGAZÁN jó lemezt.

hptr 2011.11.21. 22:23:14

Ja meg azt sem értem, hogy egy koncert alatt miért csak egyszer használhatja JD a skót dudát...

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.11.22. 12:23:54

A skót dudáról annyit,hogy igen engem is elgondolkodtatott már, miért csak egyszer hallható egy koncerten. De ők jobban tudják, lehet nem bírnák az emberek ha töbször előkerül.
A My gift to you számmal kapcsolatos interjút én is halottam, lehet ki is rakom. Nos igen örülnénk neki. A Path Of Totality-ről meg csak annyi,hogy én természetesen várom és a színvonal is meglesz. Az tény,hogy már van 2 (Get Up, Narcissistic Cannibal) jó szám az albumon. a maradék 9-ből már halottam ötöt azok se egy pocsék dalok kivéve a Sancuraty, az nemnagyon tetszik. Szerintem jó album lesz, kisérletezésnek tökéletes.
süti beállítások módosítása