Ki ne szeretné a Kukoricát?

Stílus

2010. március 08. - Starbert

Nagyon sokan nu-metal stílusként jellemzik a KoRn-t. A tagok utálják, ha így nevezik meg a zenéjüket. Gondoljunk csak bele: A nu-metal-ban van skótduda? Nem hiszem! Elvileg ők a grunge elemeit képviselik, de szerintem, ha alter-metalnak nevezzük a zenéjüket, az is elég megfelelő. És persze helyenként egy-két hip-hop szám is felbukkan az albumokon, illetve egy-két funky. Szóval a KoRn milyen stílust játszik? Nehéz kérdés. Ahogy ők mondják: A KoRn, az KoRn. Én speciel a basszusgitárt imádom. Ahogy a lábdob és a basszus összecseng... Eszméletlen!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr451822058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2010.03.24. 08:38:03

Nu Metal kifejezest az osszes evvel tarsitott egyuttes elutasitja es bevallom en is ezt mondtam regebben. Ezzel csak az a baj, hogy grunge es punk utan eluralkodott iranyzatot nevezni kell valahogy. Olvastam egy nagyon jo cikket egesz regen, hogy miert es miert nem nevezheto alternativ metalnak es egyertelmu lett szamomra, hogy mas kiut nincs, mint a kritikusok Nu Metaljat hasznalni. Nem a skotdudatol lesz persze ez Nu Metal. En masnak ezt igy szoktam tomoren osszefoglalni: a Nu Metal a grunge sablonjat hasznalja,megprobal a leheto legvaltozatosabb es talalekonyabb lenni mind a hangszerekkel, mind az enekes kiadott hangjaiban, de a kemeny repetitiv riffek, (trash) metalos energiaval es funky/hip-hop dallamokra vagy hangzasokra alapozva.
Lehet ennel egy zene-kritikus jobban el tudna magyarazni, de szerintem helytallo.
Mintahogy mas mufajokban is a leheto legvegsokig hegyeztek a reszegysegeik kozt a kulombseget es eljott az interdiszciplinak kora, ugy szerintem a zeneben is ez ment vegbe. Elmosodtak a kulombsegek egyes mufajok kozott es attol fuggetlenul, hogy a NuMetalon belul az egyes egyuttesek milyen hatterrel rendelkeznek, teljesen eltero hangzast tudnak ugyanabbol a kozos alapbol kihozni; gondolok itt a Linkin Park es a Slipknot kozotti kulombsegre, ami szerintem a ket veglet.

Ha nem szereted, termeszetesen ne hasznald; de nem hiaba terjedt el a kifejezes
süti beállítások módosítása