Ki ne szeretné a Kukoricát?

Korn III: Remember Who You Are

2004. január 01. - Denise D.

rememberwhoyouare.png

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 


Track: 02
Dal: Oildale (Leave Me Alone)

Rád nézek
Csakis jót érzek
Nem ellenkezhetsz
Mindennek kell lenned
Ismerem ezt
Nem volt jó érzés?
Szarságokról beszélek
Hagyom, hadd menjen

Miért nem hagysz békén?
A szívem az eséstől összetörik
Ragaszkodom a jelentéktelen dolgokhoz
Minden gyűlöletet érzek, ami velük jár
Miért nem hagysz békén?

Micsoda tigris
Azt hiszed, olyan kemény vagy
Lenyelem ezt a szart
Az egyetlen dolog, amivel rendelkeztem
A szerelem volt
De nem volt elég
Szétszakítottad

Miért nem hagysz békén?
A szívem az eséstől összetörik
Ragaszkodom a jelentéktelen dolgokhoz
Minden gyűlöletet érzek, ami velük jár
Miért nem hagysz békén?

Az összes tiszteletlenség
Az összes képmutatás
Az összes szarság, amit elvettél tőlem
Mekkora egy darab szar vagy
Csak egy eretnek
Kiszívod belőlem az életet
Balfasz, elmentél nélkülem
Most!

Miért nem hagysz békén?
A szívem az eséstől összetörik
Ragaszkodom a jelentéktelen dolgokhoz
Minden gyűlöletet érzek, ami velük jár
Miért nem hagysz békén?

Hagyj békén!
Hagyj békén!
Hagyj békén!
Hagyj békén, a fenébe is!

Track: 03
Dal: Pop a Pill

Nézz csak ide
Mostmár tisztán látok
Nézz csak ide
Mostmár érzem
A boldogság
Ritkán található meg
Beveszem a gyógyszert
Mostmár rohadt boldog vagyok

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a rendbetételemre
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled

Nézz csak ide
Mostmár látom a színeket
Nézz csak ide
Olyan ronda vagyok, mint a segg
A boldogság
Ritkán található meg
Beveszem a gyógyszert
Mostmár rohadt boldog vagyok

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a rendbetételemre
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled
Nélküled, nélküled

Semmit nem osztogatok el abból, ami körülöttem van
Még a szerelmet se, ami körülvesz
Szerezz meg, éppen engem
Nem osztogatok el semmit
Azért teszem, hogy elzárjam a hangot
Bennem, bennem, bennem
Nem osztogatok el semmit

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a rendbetételemre
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled
Nélküled, nélküled, nélküled

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a rendbetételemre
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled

Track: 04
Dal: Fear is a Place to Live

Folyamatosan érezlek körülöttem
A hangod körülvesz
Folyton csak azt mondod, amit hallani szeretnék

Gyönyörű vagy, olyan tehetséges, szükségem van rád
Összeköt minket egy dolog
Ha valaha is szükséged van valamire, én itt leszek neked

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Egy mérföldről látlak
Csak bámullak
Megjátszod magad, mintha ezt akarnád mondani

Gyönyörű vagy, olyan tehetséges, szükségem van rád
Összeköt minket egy dolog
Ha valaha is szükséged van valamire, én itt leszek neked

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Hamis segg emberek vesznek körül
Először mindig kedvesek
Karmaikkal döfnek

Hamis segg emberek vesznek körül
Pontosan belém döfik karmaikat
Először mindig kedvesek
De a végén mégis én baszódok ki

Hamis segg emberek vesznek körül
Pontosan belém döfik karmaikat
Először mindig kedvesek
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Hamis segg, hamis segg

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Track: 05
Dal: Move On

Úgy érzem, nem illek ide
Valaminek hibásnak kell lennie
Érzelmek körülöttem
A szoros árok kitart

Nem tudom szabályozni az eseményeket körülöttem
Nem tudom vigasztalni a bennem lévő stresszt
És ha egyszer kikapcsolom az agyam
Rádöbbenek, hogy élek

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Úgy érzem, nem illek ide
Miért kéne kitartanom?
Düh, amit érzek
Maga az idő eltűnt

Nem tudom szabályozni az eseményeket körülöttem
Nem tudom vigasztalni a bennem lévő stresszt
És ha egyszer kikapcsolom az agyam
Rádöbbenek, hogy élek

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Menj tovább

Mi a faszt akarsz még tőlem?
Csak egy ember vagyok
Úgy élem az életem, hogy mindenkinek örömet okozzak
Többé erre nem vagyok képes, hogy
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek

Most az egyszer kiállok magamért, és saját magamnak okozok örömet

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Mindenki kurvája legyek

Track: 06
Dal: Lead The Parade

Elveszetten és egyedül
Jelentéktelen vagyok
Ezt a folyamatot minden nap megismétlem
Semmim sincs
Az álmok, amiket növesztettem
Nem fogom őket irányítani és eldobni magamtól

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem
Szükségem van arra, hogy vezessem a parádét
Vagy ez a szar elveszi az életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Ez az átok az enyém
Követ hazáig
Olyan, mint egy kisgyerek, aki játszani szeretne
A gondolataim a fejemben
A tudatalatti fájdalom
Elgondolkoztat azon, miért maradjak?

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem
Szükségem van arra, hogy vezessem a parádét
Vagy ez a szar elveszi az életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni ezt a gyötrelmes életet

Boldog vagyok, minden csodás volt
Annyira boldog vagyok, ez gyönyörű

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Boldog vagyok, tudtam, hogy jól cselekednél
Minden csodás

Track: 07
Dal: Let The Guilt Go

Az összes hazugság, a megcsalás bizonyosan szét fog rágni
A becstelenség szét fog tépni és fel fog falni
Az összes düh, fájdalom, szenvedés, szégyen
És a hangok a fejedben, bizonyosan kísérteni fognak téged

Engedd el a bűnt, engedd el a bűnt, engedd el a bűnt, engedd el a tűnt

Elmondok neked egy dolgot, ami egy újabb dologhoz vezet
Majd visszatáncolok, ami sérült érzésekhez vezet
Majd az agyam hatással van arra, hogy elbaszok mindent
Amikor ez történik, nem tudok áttörni

Az összes düh, fájdalom, szenvedés, szégyen
És a hangok a fejedben, bizonyosan kísérteni fognak téged

Engedd el a bűnt, engedd el a bűnt, engedd el a bűnt, engedd el a tűnt

Elmondok neked egy dolgot, ami egy újabb dologhoz vezet
Majd visszatáncolok, ami sérült érzésekhez vezet
Majd az agyam hatással van arra, hogy elbaszok mindent
Amikor ez történik, nem tudok áttörni

Most elpazaroljuk életünket
Hagyjuk, hogy a bűn vezessen minket

Mekkora buta fasz vagyok
Az agyamra hallgatok, nem a szívemre *
Folyamatosan gondolkozom és gondolkozom és gondolkozom
És gondolkozom és gondolkozom és gondolkozom

Most elpazaroljuk életünket
Hagyjuk, hogy a bűn vezessen minket

Elmondok neked egy dolgot, ami egy újabb dologhoz vezet
Majd visszatáncolok, ami sérült érzésekhez vezet
Majd az agyam hatással van arra, hogy elbaszok mindent
Amikor ez történik, nem tudok áttörni

Elmondok neked egy dolgot, ami egy újabb dologhoz vezet
Majd visszatáncolok, ami sérült érzésekhez vezet
Majd az agyam hatással van arra, hogy elbaszok mindent
Amikor ez történik, nem tudok áttörni

*a magyar az agyat a szívvel köti össze, míg Jonathan az eredeti dalszövegben a gut-ot (bél, zsigerek) említi

Track: 08
Dal: The Past

Azt választottad, hogy
Elfogadod a múltat
Egy játékot akarsz
Ami a végsőkig tart

Mert a szerelem vonzalom nélkül
Olyan, mint a gyűlölet fájdalom nélkül
Az élet egy kapcsolat
Ami elválaszt az elmétől

Azt választottad, hogy
Elfogadod a múltat

Nem látod a szememben a fájdalmat?
Nem látod az álcázott árulást?
Nem tudok ismét a hazugságaiddal élni
Senkiben nem tudok bízni, még benned sem, barátom

A múltban
Akarsz élni
Mindent megtennél
Hogy a fájdalmad örökké tartson

Mert a szerelem vonzalom nélkül
Olyan, mint a gyűlölet fájdalom nélkül
Az élet egy kapcsolat
Ami elválaszt az elmétől

Csak elfogadod
A múltat

Nem látod a szememben a fájdalmat?
Nem látod az álcázott árulást?
Nem tudok ismét a hazugságaiddal élni
Senkiben nem tudok bízni, még benned sem, barátom

Fuss el, menj el

Nem látod a szememben a fájdalmat?
Nem látod az álcázott árulást?
Nem tudok ismét a hazugságaiddal élni
Senkiben nem tudok bízni veled, barátom

Nem látod a szememben a fájdalmat?
Nem látod az álcázott árulást?
Nem tudok ismét a hazugságaiddal élni
Ez a vég?

Track: 09
Dal: Never Around

Gyűlölet mindenütt
Hogyha látod azt, amit én
Határozottan, valami folyamatban van
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek

A hazugság
A megcsalás
A pokoli, egyedül töltött éjszakák
Miközben zokogok
Csak keresek
A szerelem sosincs körülöttem
Az összes várakozás
Árulás
Az egyetlen dolog, ami az életemben szent
Balra dől
És sosem vagyok hozzá közel

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

Nézzük ellentétes irányból
Letekintek magamra
Mostmár látom, mi történik
Csak téged intettelek óva, nem magamat

A kíváncsiskodás
A megcsalás
A pokoli, egyedül töltött éjszakák
Miközben zokogok
Csak keresek
A szerelem sosincs körülöttem
Az összes várakozás
Árulás
Az egyetlen dolog, ami az életemben szent
Balra dől
És sosem vagyok hozzá közel

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

Gyűlölet mindenütt
Hogyha látod azt, amit én
Határozottan, valami folyamatban van
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek
Rám hegyeződnek
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

Track: 10
Dal: Are You Ready to Live?

Tudom, mire gondolsz
Tudom, mire gondolsz
Tudom, mi hol vesz körül ebben a világban
Érzem, ahogy lélegzel
Érzem, ahogy sikítasz
Sehova nem mehetek ebben a világban, anélkül, hogy elhagynálak

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Hadd mondjak nektek valamit
A szarság boldog
Nem fog egyedül hagyni
Az én betegségem, el vagyok veszve
Úgy gondolod, érzel engem
Úgy gondolod, ismersz
Mert én vagyok a fejedben lévő pokol

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Készen állok arra, hogy éljek
Készen állok arra, hogy meghaljak
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm? (Nem)
Igen, készen állok arra, hogy éljek (Nem)
Igen, készen állok arra, hogy meghaljak (Nem)
Folyamatosan csak adok (Ahh)
Vesztegetem ezzel az időm? (Nem!)

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Folyamatosan csak adok

Track: 11
Dal: Holding All These Lies

Tényleg látni akarod?
Nem hiszem, hogy tovább bírnám
Naiv vagy, én pedig egy senki
Undorító vagyok, és még olyan sok minden

Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Úgy érzem, valahogy elrontottalak
A haldoklás egy kísérlet, amin túl vagyok már
Itt az idő az igazságra és a fájdalomra

Tényleg látni akarod
A világ gyötrelmes gyűlöletét?
Egy kéz a könyvben, és én elhittem
Csak fájdalmat hozott, többet

Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Úgy érzem, valahogy elrontottalak
A haldoklás egy kísérlet, amin túl vagyok már
Itt az idő az igazságra és a fájdalomra

Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Úgy érzem, valahogy elrontottalak
A haldoklás egy kísérlet, amin túl vagyok már
Itt az idő az igazságra és a fájdalomra

Elhiszem, elhiszem

Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
A hazugságokat, amiket elárultam neked

Visszafojtom ezeket a hazugságokat, amiket elárultam neked
Úgy érzem, valahogy elrontottalak
A haldoklás egy kísérlet, amin túl vagyok már
Itt az idő az igazságra és a fájdalomra

Az igazság egyenlő a fájdalommal
Az igazság egyenlő a fájdalommal
Az igazság egyenlő a fájdalommal
Az igazság egyenlő a fájdalommal
Az igazság egyenlő a fájdalommal

Hiszem, hogy
Soha nem akartalak megbántani
Hiszem, hogy
Soha nem akartalak elárulni
Hiszem, hogy
Soha nem akartalak megbántani
Hiszem, hogy
Soha nem akartalak megbántani

Track: 12
Dal: Trapped Underneath The Stairs

Csillapodva fulldoklok
Türelmesen várom, hogy
Az elmém igazán összeomoljon
Félek attól, hogy utálnak
Mert holtfáradt vagyok
Valahogyan a többiektől eltérően

Csapdába estem a lépcsők alatt
Küzdök a félelmeimmel
Folyamatosan, csendesen, de mégis hangosan

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Semmit nem tudsz ellene tenni

Folyton vitatkozok
Miért játszom mindig
Sétálok lelombozott elmémmel
Senkire sem akarok hasonlítani
Mi a faszt tettem
Hogy megérdemlem ezt a terrort?

Csapdába estem a lépcsők alatt
Küzdök a félelmeimmel
Folyamatosan, csendesen, de mégis hangosan

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Nem tudok ellene mit tenni

Nem vagyok olyan, mint ők
Nem tudom elrejteni, ki vagyok
Szeresd vagy ne
Letolom
Úgyis visszajön ismét
Az Orvosság már régóta nem működik
Én vagyok a saját problémám
A belsőm sehova se tud menekülni
A fenébe se lehet menekülni

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Nem tudok ellene mit tenni

Mindig nagyképű vagy önmagadhoz

Track: 13
Dal: People Pleaser

Kormányaim hátrafelé pörögnek
Körbe, körbe, körbe
A szívem néha már nem bírja elviselni
Addig vérzik, amíg össze nem omlik

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok

Felébredek, és nem tudok lélegezni
Ágyneműmet szorosan megragadom
Mi a fasz történik velem?
Kibaszott jogos, képtelen vagyok élni ezt az életet

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok

Magaddal akarsz vinni
El akarsz vinni
Meghalni
Az élet magával akar vinni
Eltesz láb alól
Ma éjjel

Istenem, képtelen vagyok eltűrni ezt a szarságot
Őrültnek érzem magam
Tartogatom a problémáidat
Belül, a kezemben
Tartogatom a kibaszott szarságot
Őrültnek érzem magam
Egy hely, ahol a szarságaidat tárolni tudod

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok


(C) - korn.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr556480557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása