Ki ne szeretné a Kukoricát?

I'm Hiding

2002. június 11. - Denise D.

Album: Untouchables
Megjelenés éve: 2002
Dalszövegeket fordította: Denise

 

I'M HIDING

Talán őrült vagyok
Nem tudom elfogok-e bukni, vagy mégse
Talán ugyanaz vagyok
Semmi nem tud még feljebb vinni
Mondd, hol kezdjem
Szerintem már a végénél járok
Azonnal, érzem a fájdalmat
Arra késztetem, tűnjön el

Talán én vagyok a hibás
Talán hazug vagyok
Talán ugyanazok vagyunk
Semmi nem tudja megállítani a tüzet
Nem érzem a szívem
De érzem a szégyent
Nem tudok már mit mondani
Hamarosan eltűnök

A helyek, amikre
Gondolni tudok, elvesztek az időben
Ezek az arcok gúnyolnak, visszanézek
És az összes az enyém

Elrejtőzök azok elől, amiket mondanak
Elítélnek, majd félrevezetnek
Visszaemlékszem azokra a tegnapokra
Amikor meghalhattam volna

Próbálok egy jobb utat találni
De csapdában vagyok, nem tudok elszökni
Csak a tegnapra tudok gondolni
Amikor meghalhattam volna

Talán őrült vagyok
Nem tudom elfogok-e bukni, vagy mégse
Talán ugyanaz vagyok
Semmi nem tud még feljebb vinni
Nem érzem a szívem
De érzem a szégyent
Nem tudok már mit mondani
Hamarosan eltűnök

A helyek, amikre
Gondolni tudok, elvesztek az időben
Ezek az arcok gúnyolnak, visszanézek
És az összes az enyém

Elrejtőzök azok elől, amiket mondanak
Elítélnek, majd félrevezetnek
Visszaemlékszem azokra a tegnapokra
Amikor meghalhattam volna

Próbálok egy jobb utat találni
De csapdában vagyok, nem tudok elszökni
Csak a tegnapra tudok gondolni
Amikor repülhettem volna

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr308448796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása