Ki ne szeretné a Kukoricát?

Alone I Break

2002. június 11. - Denise D.

Album: Untouchables
Megjelenés éve: 2002
Dalszövegeket fordította: Denise

 

ALONE I BREAK

Szedj össze
Olyan régóta vérzek már
Itt és most, azonnal
Valahogy meg fogom állítani

Távozásra fogom bírni
Többé nem tudok itt lenni
Úgy tűnik, ez az egyetlen lehetőség
Hamarosan meghalok
Ezek az érzések meghalnak
Ezek az érzések meghalnak

Mostmár látom, hogy az idők változnak
A távozás már nem hangzik furcsának
Remélem, meg tudom találni
A helyet, ahol hátrahagyhatom fájdalmaimat
Az összes szar, amit le kell nyelnem
Egyedül összetörök
A legjobban éltem, ahogy tudtam
Nem tesz ez emberré?

Kapcsolj ki
Készen állok
A szívem megáll
Egyedül állok
Nem bírom, amikor magamra maradok

Távozásra fogom bírni
Többé nem tudok itt lenni
Úgy tűnik, ez az egyetlen lehetőség
Hamarosan meghalok
Ezek az érzések meghalnak
Ezek az érzések meghalnak

Mostmár látom, hogy az idők változnak
A távozás már nem hangzik furcsának
Remélem, meg tudom találni
Hol hagyhatom hátra fájdalmaimat
Az összes szar, amit le kell nyelnem
Egyedül összetörök
A legjobban éltem, ahogy tudtam
Nem tesz ez emberré?

Elhagyom ezt a helyet?
Mi elől futok?
Jöhet még ennél is több?
(Elhagyom ezt a helyet?)
Az űrben mindig sötétség van?
Elfoglalom a helyét?
Megnyerem ezt a versenyt?
(Elhagyom ezt a versenyt?)
Talán Isten van ott fent?
Mivé változtam?
Jöhet még ennél is több?
(Ennél is több?)

Mostmár látom, hogy az idők változnak
A távozás már nem hangzik furcsának
Remélem, meg tudom találni
Hol hagyhatom hátra fájdalmaimat
Az összes szar, amit le kell nyelnem
Egyedül összetörök
A legjobban éltem, ahogy tudtam
Nem tesz ez emberré?

Mostmár látom, hogy az idők változnak
A távozás már nem hangzik furcsának
Remélem, meg tudom találni
Hol hagyhatom hátra fájdalmaimat
Az összes szar, amit le kell nyelnem
Egyedül összetörök
A legjobban éltem, ahogy tudtam
Nem tesz ez emberré?

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr288448770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása