Ki ne szeretné a Kukoricát?

Wish You Could Be Me

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

WISH YOU COULD BE ME

Megőrülök
Az összes szarság csak a fájdalomról szól
Nem tudom megőrizni, mialatt a szarság kiszivárog az elmémből
Bárcsak az én cipőmben járnál
Akkor láthatnád
Milyen fáradt vagyok
És hogy hozta ki belőlem a legjobbat
Legalább rám tudnál nézni
Miközben megerőszakolsz
Elveszed az életem
És eladod (kuncogás)
Miért kéne panaszkodnom?
Legalább segít a fájdalmamon
Most annyira király vagyok
És ez nem maszatolja el a hírnevemet
Megőrülök
Az összes szarság csak a fájdalomról szól
Nem tudom megőrizni, mialatt a szarság kiszivárog az elmémből
Bárcsak az én cipőmben járnál
Akkor láthatnád
Milyen fáradt vagyok
És hogy hoztad ki belőlem a legjobbat
Legalább nem tudsz rám nézni
Miközben megerőszakolsz
Legalább nem tudsz rám nézni
Miközben megerőszakolsz
Büdös kurva!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr68448654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása