Ki ne szeretné a Kukoricát?

Somebody Someone

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

SOMEBODY SOMEONE

Ki nem állhatom, amikor beengedlek
Csak bámullak
És fogalmam sincs, mit tegyek

Legbelül egy idiótának érzem magam
Érzem az összes fájdalmat, amit rejtegetsz
Azt hittem, a barátom vagy
Úgy tűnik, ennek sose lesz vége

Szükségem van valakire
Tudna nekem valaki segíteni?
Szükségem van arra, hogy
Csak engem szeressenek

Odaadom neked ezt meg azt
Adok, de semmit nem kapok vissza
Ez mindenre vonatkozik
Az összes dologra, amit teszek

Legbelül egy idiótának érzem magam
Látom az összes dolgot, amivel próbálkoztál
Egy senki vagyok

Szükségem van valakire
Tudna nekem valaki segíteni?
Szükségem van arra, hogy
Csak engem szeressenek

Nézek, jelzek, szükségem van valakire
Hogy kisegítsen abban, amivel próbálkozok
Sírok, megsülök egy rakás szarban
Haldoklom, haldoklom, haldoklom

Szükségem van valakire
(Valakire, valakire)
Valakire
Szükségem van valakire
Valakire
(Valakire, valakire)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr718448612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása