Ki ne szeretné a Kukoricát?

Counting

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

COUNTING

Nem bírok szembenézni azzal, ami a fejemben növekszik
Kérlek, tűnj el innen
Bosszút állok azon, amit szerintem még mindig művelsz
Egy nap könyörögni fogsz nekem

Úgyhogy inkább nem mondok semmit
Minden nap elviselem ezt a sok mindent
Mialatt kiüvöltöm az összes fájdalmam
Te itt leszel, és számlálsz

Úgy látsz engem, mint valamit, amit eldobsz
Sosem voltál itt nekem (Itt nekem)
Leütsz a földre, igen, mindig úgy tűnik
Hogy többet veszel el tőlem (Tőlem)

Úgyhogy inkább nem mondok semmit
Minden nap elviselem ezt a sok mindent
Mialatt kiüvöltöm az összes fájdalmam
Te itt leszel, és számlálsz

Vicces, hogy kezdtük
Pénzüket a rajtad lévő dolgokból szerzik
Pénzedet a lányokból, és a hírnévből szerzed
Csak a vicc kedvéért csinálom
Ez az én játszmám

Úgyhogy inkább nem mondok semmit
Minden nap elviselem ezt a sok mindent
Mialatt kiüvöltöm az összes fájdalmam
Te itt leszel, és számlálsz

Úgyhogy inkább nem mondok semmit
Minden nap elviselem ezt a sok mindent
Mialatt kiüvöltöm az összes fájdalmam
Te itt leszel, és számlálsz

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr218448666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása