Ki ne szeretné a Kukoricát?

It's On!

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

IT'S ON!

Biztos vagyok benne, ez az, amit szeretek
Játszani akarok, tudod, már itt az ideje
Valami hív, nem tudom tartani, hogy le ne essen 

Gyerünk!
Ez az! 

Most már látom, az én hibám, angyalok szúrnak belül
Semmi nem változik, csak átrendeződik 

Amint összeomlok, mivel tudnék harcolni?
Soha nem nyerhetek, magam sem szeretem
Nem szeretem, nem szeretem, nem szeretem
Valami hív, nem tudom tartani, hogy le ne essen

Gyerünk!
Ez az!

Most már látom, az én hibám, angyalok szúrnak belül
Semmi nem változik, csak átrendeződik

Itt az idő. Itt az… idő
Engem belül. Csukj le
Tarts engem. Csukj le

Gyerünk!
Ez az! (4x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr968448432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása