Ki ne szeretné a Kukoricát?

Freak on a Leash

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

FREAK ON A LEASH

Valami elveszi egy részem
Valami elveszett és már sose látom
Mindig amikor már elkezdek hinni
Valami megerőszakol és elveszi tőlem...tőlem

Az élet mindig szórakozik velem
(Akarod látni a fényt?)
Nem lehet hideg és nem hagy szabadon
(Én akarom)
Nem bírom ezt a sok fájdalmat
(Akarod látni a fényt?)
Megpróbálok mindent, de minden hiába ... hiába

Néha nem bírom ezt a helyet
Néha nem tudom megízlelni az életem
Néha nem érzem az arcom
Soha nem fogsz látni engem kegyveszetté válni

Valami elveszi egy részem
Tőled és tőlem elvárják, hogy
E-világi olcsó szarok legyünk
Valami elveszi egy részem

Úgy érzem magam mint egy őrült pórázon
(Akarod látni a fényt?)
Úgy érzem nincs menekvés
(Én akarom)
Hányszor éreztem magam betegnek
(Akarod látni a fényt?)
Semmi sincs az életembe ami szabadít, szabadít

Néha nem bírom ezt a helyet
Néha nem tudom megízlelni az életem
Néha nem érzem az arcom
Soha nem fogsz látni engem kegyveszetté válni

Valami elveszi egy részem
Tőled és tőlem elvárják, hogy
E-világi olcsó szarok legyünk
Valami elveszi egy részem

[Scat] (5x)

Gyerünk!
Harcolj! Valami... dum na ema
harc! Valakik harcolnak!
Szóval. Valami... dum na ema
harc! Valakik harcolnak!
Harcolj! Valami... dum na ema
harc! Valakik harcolnak!
Harcolj! Valami... dum na ema
harc! Valakik harcolnak!

Néha nem bírom ezt a helyet
Néha nem tudom megízlelni az életem
Néha nem érzem az arcom
Soha nem fogsz látni engem kegyveszetté válni

Valami elveszi egy részem
Tőled és tőlem elvárják, hogy
E-világi olcsó szarok legyünk
Valami elveszi egy részem

Egy részem .... (3x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr218448436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása