Ki ne szeretné a Kukoricát?

Kill Mercy Within

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

KILL MERCY WITHIN

Megszégyenített
Növelhető, mi nem is vagyunk valóságosak
A káprázat magányát próbálják meggyógyítani, és
Nem fogom úgy érezni, hogy bezártak minket egy hamis kitalálósdiba

Értéktelen aljasságot okádok
Térdre kényszerítem a létezést
Tanúsítani fogom a bűneimet és
Ki fogom írtani magamból a könyörületességet
Elmerültem ebben a hipnotikus bűbájban
A dagadó győlölet befolyásolt
Többé nem félek
Semmi sem maradt, csak nyitott hegek

Szabad vagyok
Lemondok a valóságról, amit eddig ismertem
Úgy érzem, eltávolítottak attól, amit magaménak tudtam, és
Nem fogom úgy érezni, hogy bezártak minket egy hamis kitalálósdiba

Értéktelen aljasságot okádok
Térdre kényszerítem a létezést
Tanúsítani fogom a bűneimet és
Ki fogom írtani magamból a könyörületességet
Elmerültem ebben a hipnotikus bűbájban
A dagadó győlölet befolyásolt
Többé nem félek
Semmi sem maradt, csak nyitott hegek

Értéktelen aljasságot okádok
Térdre kényszerítem a létezést
Tanúsítani fogom a bűneimet és
Ki fogom írtani magamból a könyörületességet
Elmerültem ebben a hipnotikus bűbájban
A dagadó győlölet befolyásolt
Többé nem félek
Semmi sem maradt, csak nyitott hegek

Semmi sem maradt, csak nyitott hegek

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr68442268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása