Ki ne szeretné a Kukoricát?

Lead the Parade

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

LEAD THE PARADE

Elveszetten és egyedül
Jelentéktelen vagyok
Ezt a folyamatot minden nap megismétlem
Semmim sincs
Az álmok, amiket növesztettem
Nem fogom őket irányítani és eldobni magamtól

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem
Szükségem van arra, hogy vezessem a parádét
Vagy ez a szar elveszi az életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Ez az átok az enyém
Követ hazáig
Olyan, mint egy kisgyerek, aki játszani szeretne
A gondolataim a fejemben
A tudatalatti fájdalom
Elgondolkoztat azon, miért maradjak?

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem
Szükségem van arra, hogy vezessem a parádét
Vagy ez a szar elveszi az életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni ezt a gyötrelmes életet

Boldog vagyok, minden csodás volt
Annyira boldog vagyok, ez gyönyörű

Szükséges döntéseket hoznom
Szükséges jól cselekednem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Meg akarom ölni a döntéseket
Jól akarom csinálni
Át akarok menni ezen a teszten
És be akarom fejezni a gyötrelmes életem

Boldog vagyok, tudtam, hogy jól cselekednél
Minden csodás

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr148448870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása