Ki ne szeretné a Kukoricát?

Fear is a Place to Live

2010. július 13. - Denise D.


Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

FEAR IS A PLACE TO LIVE

Folyamatosan érezlek körülöttem
A hangod körülvesz
Folyton csak azt mondod, amit hallani szeretnék

Gyönyörű vagy, olyan tehetséges, szükségem van rád
Összeköt minket egy dolog
Ha valaha is szükséged van valamire, én itt leszek neked

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Egy mérföldről látlak
Csak bámullak
Megjátszod magad, mintha ezt akarnád mondani

Gyönyörű vagy, olyan tehetséges, szükségem van rád
Összeköt minket egy dolog
Ha valaha is szükséged van valamire, én itt leszek neked

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Hamis segg emberek vesznek körül
Először mindig kedvesek
Karmaikkal döfnek

Hamis segg emberek vesznek körül
Pontosan belém döfik karmaikat
Először mindig kedvesek
De a végén mégis én baszódok ki

Hamis segg emberek vesznek körül
Pontosan belém döfik karmaikat
Először mindig kedvesek
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki
De a végén mégis én baszódok ki

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

Hamis segg, hamis segg

A félelem egy hely, ahol élhetsz
Tépd le azt a maszkot a fejedről
Mutasd meg az igazi arcod, amit rejtegetsz

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr948448858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása