Ki ne szeretné a Kukoricát?

Are You Ready to Live?

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

ARE YOU READY TO LIVE?

Tudom, mire gondolsz
Tudom, mire gondolsz
Tudom, mi hol vesz körül ebben a világban
Érzem, ahogy lélegzel
Érzem, ahogy sikítasz
Sehova nem mehetek ebben a világban, anélkül, hogy elhagynálak

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Hadd mondjak nektek valamit
A szarság boldog
Nem fog egyedül hagyni
Az én betegségem, el vagyok veszve
Úgy gondolod, érzel engem
Úgy gondolod, ismersz
Mert én vagyok a fejedben lévő pokol

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Készen állok arra, hogy éljek
Készen állok arra, hogy meghaljak
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm? (Nem)
Igen, készen állok arra, hogy éljek (Nem)
Igen, készen állok arra, hogy meghaljak (Nem)
Folyamatosan csak adok (Ahh)
Vesztegetem ezzel az időm? (Nem!)

Az agyam ugrat
Látod, nem tudom irányítani
Érzem, ahogy legyőzi a bennem lévő hamisságot
Az agyam ugrat
Hihetetlen ezt látni
Folyamatosan szarokat tesztelek körülöttem

Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Készen állsz arra, hogy élj?
Készen állsz arra, hogy meghalj?
Folyamatosan csak adok
Vesztegetem ezzel az időm?
Folyamatosan csak adok

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr418448896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása