Ki ne szeretné a Kukoricát?

Seen It All

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

SEEN IT ALL

Egy állat vagyok
Egy áldozat
Én vagyok a válasz imáidra
Egy tanú vagyok
A boszorkányülzözésen
Én vagyok a szörny, a lépcsők tetején
Én vagyok a szellem, ami
Ott van a tükörben
Minden vagyok, amitől félsz
Én vagyok a dagály
Egy lelki sokk
Én vagyok a fejedben lévő hang

Mindent láttam már
Még mindig nem tudom megízlelni
Falhoz vágtak
Ami térdre kényszerített
Mindent megtettem
Elbaszott
Feldúlt
Még mindig úszok a véremben
De belülről már nem lehet látni

Űzött vagyok
Egy ragadozó
A rejtvény megoldása
Hangsúlytalan vagyok
Egy kibaszott lény
Egy mese vagyok, ami a történet közepébe vág
Én vagyok a játékos
Naiv vagyok
Én vagyok az, aki nem függő
Én vagyok a logika
Az elbaszottak számára
Én vagyok az, aki eltörött, mégis mindent helyrehozott

Mindent láttam már
Még mindig nem tudom megízlelni
Falhoz vágtak
Ami térdre kényszerített
Mindent megtettem
Elbaszott
Feldúlt
Még mindig úszok a véremben
De belülről már nem lehet látni

Csak egy gyermek vagyok
Akinek könnyes a szeme
Tartogatom ezt az ajándékot
Ami össze van törve
Mim maradt még?

Mindent láttam már
Mindent megtettem
Mindent láttam már
Mindent megtettem

Mindent láttam már
Még mindig nem tudom megízlelni
Falhoz vágtak
Ami térdre kényszerített
Mindent megtettem
Elbaszott
Feldúlt
Még mindig úszok a véremben
De belülről már nem lehet látni
De belülről már nem lehet látni

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr478470230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása