Ki ne szeretné a Kukoricát?

Coming Undone

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

COMING UNDONE

Folyton tartsak ki
Amikor az agyam úgy ketyeg, mint egy bomba
Úgy tűnik, a sötét gondolatok ismét eljöttek értem
Keserédes szavak
Eltérnek azoktól, amiket eddig hallottam
Énekelj csak, csúfolódó rigó
Nem vagy rám hatással

Ez így van
Adjátok át a szívemnek
Kérlek, sztrájkolj
Légy megfontolt

Várj
Elpusztulok
Ingerülten
Elpusztulok
Már túl késő
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek
Várj
Fuldoklom
És lassan megérzem
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek

Fojtogatnak, fojtogatnak ismét
Azt hittem, a démonaim a barátaim is egyben
Akik a végén elkapnak
Már jönnek értem
Már egész fiatalon
Megízleltem a bánatot a nyelvemen
És ez az édes cukor pisztoly
Nem ment meg

Ez így van
Ravasz a szemeim közt
Kérlek, sztrájkolj
Csináld gyorsan

Várj
Elpusztulok
Ingerülten
Elpusztulok
Már túl késő
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek
Várj
Fuldoklom
És lassan megérzem
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek

Próbálom összerakni az egészet
A fej világosabb mint a toll
Úgy néz ki, nem vagyok jobban
Nem vagyok jobban

Várj
Elpusztulok
Ingerülten
Elpusztulok
Már túl késő
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek
Várj
Fuldoklom
És lassan megérzem
Elpusztulok
Az egyik olyan erősnek néz ki
Mégis olyan érzékenynek

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr858470216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása