Ki ne szeretné a Kukoricát?

Lo Lamento

2001. január 01. - Denise D.

Dal: Lo Lamento
Megjelenés éve: 2016
Dalszöveget fordította: Denise

 

LO LAMENTO

Az ígéretek, amiket tettem, figyelmen kívül kéne hagynod őket
A jövő, amit festettem, nem engedhetem meg magamnak
Tudom, úgy tűnik, nem hagytam számodra választási lehetőséget
Térdre estem, és a megbocsátásodért könyörögtem

Egy hazugság következményei
Nem tudtam jóvátenni, de legalább megpróbáltam
Talán egy napon megértem

Sajnálom, hogy azt kell mondanom, egyáltalán nem akartam ezt
Sajnálom, hogy felébresztelek, egyáltalán nem volt erre szükségem
Sosem akartam, hogy fájjon

Ez az állati ösztön ízig-vérig elpusztít
Ezek a sugallatok dühítenek, többé nem tudok megállni
Aggódok, hogy már nem szeretsz ugyanúgy
Térdre estem, és a megbocsátásodért könyörögtem

Egy hazugság következményei
Nem tudtam jóvátenni, de legalább megpróbáltam
Talán egy napon megértem

Sajnálom, hogy azt kell mondanom, egyáltalán nem akartam ezt
Sajnálom, hogy felébresztelek, egyáltalán nem volt erre szükségem
Sosem akartam, hogy fájjon

Elvesztem
Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, sajnálom, hogy ezt kell mondjam
Sajnálom, hogy minden lehetéges úton meghamisítottam magam
Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, sajnálom, hogy ezt kell mondjam
Sajnálom, hogy minden nap meghamisítottam magam

Sajnálom, hogy azt kell mondanom, egyáltalán nem akartam ezt
Sajnálom, hogy felébresztelek, egyáltalán nem volt erre szükségem
Sosem akartam, hogy fájjon

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr358480866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása