Ki ne szeretné a Kukoricát?

Good God

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

GOOD GOD

Beléptél az életembe
Egyetlen szó nélkül
Egyengettem az utad
Ezt semmiben hagytad
Mosolyogtam
Én felelek a játékaidért
Most rosszat akarok tenni
Nem hagytalak nyerni

Nem húznál el a francba? Most! (2x)

Az élet tengerében csak egy hal vagy
Az életed bizonytalanul éled
Érzem a hiábavalóságod kínját
Ahogy szarnak az agyamba

Hang nélkül sikítok
Hogyan tudnálak elküldeni
Minden, ami én voltam 
Egy kibaszott rabszolga lett
Lenézem a képed
A szíved legbelül szürke
Azért jöttem ma, hogy megmondjam
Át vagy baszva teljesen

Nem húznál el a francba? Most! (2x)

Az élet tengerében csak egy hal vagy
Az életed bizonytalanul éled
Érzem a hiábavalóságod kínját
Ahogy szarnak a gondolataimba

Elloptad az életem
Anélkül hogy bántana
Szopj le szárazon

Nem húznál el a francba? Most! (8x)

Az élet tengerében csak egy hal vagy
Az életed bizonytalanul éled
Érzem a hiábavalóságod kínját
Ahogy szarnak a gondolataimba

Elloptad az életem
Anélkül hogy bántana
Szopj le szárazon

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr288448374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása