Ki ne szeretné a Kukoricát?

Divine

Korn (1994)

1994. október 11. - Polski gyerek

Album: Korn
Megjelenés éve: 1994
Dalszövegeket fordította: Cody

 

DIVINE

Csak azért rejtőzöm el, hogy dacoljak veled
Tedd félre az egyetlen szerelmet, ami benned van
Mindenkiben a te arcodat látom
Még csak most kezdődött el bennem

Azt hiszed, azért vagyok kint, hogy megrémítselek
Azért vagyok kinn, hogy előkészítselek
Mikor megállsz és megfordulsz
A tested leguggol

Elvesztegeted az idődet
Az életed hamarosan az enyém lesz
Kétségtelenül egy vagy a fajtádból
Szenvedsz miattam, ez isteni

Mondd, miért nem szerettél soha sem
Mondd, miért harcolsz velem
Lerombol és vár a tökéletes pillanatra
Hogy elvegye azt, ami jogosan az enyém

Azt hiszed az ilyesfélék buták, hogy dacoljanak velem
Azt mondtad, nem akarsz dacolni velem
Vársz, valójában te senkit sem akarsz
Oh nos… 

Elvesztegeted az idődet
Az életed hamarosan az enyém lesz
Kétségtelenül egy vagy a fajtádból
Szenvedsz miattam, ez isteni

Tudod mit, BAZD MEG
Elegem van belőled
Nem vagyok olyan jó mint te?
Bazd meg, jobb vagyok nálad! (8x)

Elvesztegeted az idődet
Az életed hamarosan az enyém lesz
Kétségtelenül egy vagy a fajtádból
Szenvedsz miattam, ez isteni

Tényleg azt hitted
Kiüthetsz a saját játékomból?
Próbálkoztál, hogy lásd mit tudsz
Velem, de én széthasítom az agyad

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr658441874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása