Ki ne szeretné a Kukoricát?

5 kérdés Fieldyhez

2014. július 11. - Denise D.

reginald_1405067668.png_470x220

Sziasztok!
Napvilágot látott egy régebben készült interjú Fieldyvel, amit le is fordítottam nektek:

A régebben alkohol és drogproblémákkal küzdő Reginald 'Fieldy' Arvizu arról beszélt, hogyan tért meg, hogyan lett keresztény, és hogy maradt tiszta, miközben világkörüli turnékon járt bandájával, a Kornnal.
Életed melyik pontján döntötted el, hogy megváltozol, és a hitedre koncentrálsz?
FIeldy: 2005-ben meghalt az édesapám, és pár nappal a temetését követően megkérdezett a nevelőanyám, hogy befogadom-e Jézus Krisztust a szívembe. Miután az édesapám meghalt, elvesztem a sötétségben, elkezdtem megkérdőjelezni az életet, és azokat a dolgokat, amiket tettem. Nyitott szívvel kértem Jézust, hadd fogadhassam a szívembe, nem igazán tudtam mi lehet ez, de azt tudtam, hogy ezt követően csakis jó fog velem történni ebben az életben, és én ezt akartam. Isten kész volt befogadni engem.
Milyen tanácsot tudnál azoknak adni, akik hasonló döntésen gondolkoznak?
Fieldy: Tarts igényt Istenre, kérd, hogy mutassa meg magát neked. Hogyha kiöntöd neki a szívedet, az is egy kezdet. Temetkezz a Bibliába, legyél Rá kíváncsi. Jobb lesz a tudásod, és megérted, mit szeretne tőled, hogyha elkezded olvasni. Pál apostol Timóteushoz írt második levelében ezt írja: "A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre; hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített."
Hogy tudsz egyensúlyt teremteni a hited és a turnézás között? Sokak ezt a kettőt nem tudják összeegyeztetni.
Fieldy: Magammal viszem Isten pajzsát! Minden nap olvasom a Bibliámat, és akármilyen városba megyünk, mindig találok ott egy templomot. Távol maradok a partizástól, ez semmi jóhoz nem vezetne. Emellett magammal viszek valakit a turnéra, hogy felelősen tartson. "Vassal formálják a vasat, az egyik ember formálja a másikat." - Példabeszédek könyve.
Mi a legpozitívabb dolog, ami felbukkant az életedben, miután a dolgok jó irányt vettek?
Fieldy: Ha a dolgok rosszra fordulnak, most már van vigaszom és magabiztosságom. Mikor egy "háború" állja utamat, bedobom magamat a "csatatérbe", a Szentlélek tanít, és segít, hogy erős maradjak, és túl legyek rajta nagyszerű bölcsességgel és megértéssel.
Világkörüli turnéra készültök, az egyik eredeti gitárossal, Brian 'Head' Welch-el egyesülve. Mit gondolsz ezekről a nagy tervekről?
Fieldy: Izgatott vagyok! Mintha ott folytatnánk, ahol abbahagytuk. Kíváncsi vagyok, hogy Isten mit tartogat a jövőre nézve a Korn számára, hogy visszahozta közénk Headet.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr296499277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása