Ki ne szeretné a Kukoricát?

Pénteki mindenféle

2014. június 27. - teddypicker

Pénteki ilyen-olyan érdekességek, hírek

- David ismét megszólalt

- Egy régi kép az első albumról

- Az eddigi albumok egysorosokkal

David ismét megszólalt, ezúttal a 'Hater' megjelenése után tudatta véleményét a nagyvilággal:

david.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy vicces kép az első albumról (nem tudom mennyire valódi, de ha az, akkor eléggé vicces)
1922396_721624847898735_54796437388797001_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

- Az It's Korntastic facebook oldalán akadtam rá, ahol is egy szóval, és egy dalrészlettel jellemzik az albumokat:

Korn - The Dark: Another Kind of Pain!
Life is Peachy - The Energetic: Sick of the Same 'ol thing!
Follow the Leader - The Deep: Something Takes a Part of Me!
Issues - The Moody: Each Day is the Same!
Untouchables - The Massive: The Times They Change!
Take a Look in the Mirror - The Angry: We Are the Deranged!
See You on the Other Side - The Experiment: Method to the Madness
Untitled - The Change: It's Just Evolution!
Korn III: Remember Who You Are -The Hurt: Time For Truth and Pain!
The Path to Totality - The Conjoining: And Along Came Something Sacred!
The Paradigm Shift - The Shift: Just A Shell of What I Used to Be!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr796433659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Denise D. 2014.06.29. 09:28:10

én vagyok az egyedüli, akit eléggé irritál David?

Spocky 2014.06.29. 22:32:06

@Denise D.: David Mindenkit iritál, Ő ilyen volt, van, lesz (nézz pár interjút, amikor még nem volt internet, illetve SNS). Lehet emiatt utálni, szeretni, de én csak jót mosolygok rajta, mert olyan maradt mint 20 éve, mikor berobbantak a metal színtérbe. Amúgy Ray vagy David? mind a kettő kíváló dobos, csak más-más stílussal. Amúgy is ha Korn játszik előtted a színpadon, leszarod ki püföli a bőröket. én pl. 4 dobossal láttam már a Korn-t. (Dave, Mike a Faith No More-ból, Joy Jordisonsal, és Ray-yel) Mindenkivel más-más volt a Korn.
Szóval emberileg valóban szar David, de zenei skilljei kiemelkedőek (voltak).

Denise D. 2014.07.01. 20:13:14

@Spocky: Én nem értem, miért kell mocskolnia a többieket. Annak idején ő döntött úgy, hogy otthagyja a bandát, most meg siránkozik, hogy nem veszik vissza? Szerintem szánalmas. Nem ítélem el, csak nem tetszik, ahogyan cselekszik, hogy felhívja magára a figyelmet. Jó volt vele a Korn, de ez az időszak már lezárult. A kérdésedre pedig, hogy Ray vagy David, én Ray-t mondanám, mert emberileg sokkal szimpatikusabb. David elvesztette a hülyeségeivel a tiszteletemet.
süti beállítások módosítása