Ki ne szeretné a Kukoricát?

Hater

2014. június 15. - Denise D.

Album: The Paradigm Shift: World Tour Edition
Megjelenés éve: 2014
Dalszövegeket fordította: Denise

 

HATER

Nem tudsz elnyomni
Az életem már felfordult
Körbe-körbe forgok egy lefelé irányuló spirálon
De tovább repülök, tovább küzdök
Soha nem fogsz elnyomni

Jól vagyok, rendben vagyok, ez az élet, isteni
Semmi gyűlölet, semmi szégyen, senki, akit lehetne hibáztatni
Talán lebecsülöd az életed
Döbbenj rá, nem foglak megbüntetni

Még ha úgy is gondolod, nem tudsz elnyomni
Az életem már felfordult
Körbe-körbe forgok egy lefelé irányuló spirálon
De tovább repülök, tovább küzdök
Soha nem fogsz elnyomni

Nem menekülhetek megvetésed elől
A te szíved, a te fájdalmad, a drámád gyenge
Miért nem tudsz egy kis békére lelni odabent?
Nem foglak megbüntetni

Még ha úgy is gondolod, nem tudsz elnyomni
Az életem már felfordult
Körbe-körbe forgok egy lefelé irányuló spirálon
De tovább repülök, tovább küzdök
Soha nem fogsz elnyomni

Gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő

Jól vagyok, rendben vagyok, ez az élet, isteni
Semmi gyűlölet, semmi szégyen, senki, akit lehetne hibáztatni
Miért nem tudsz egy kis békére lelni odabent?
Gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő

Nem tudsz elnyomni
Az életem már felfordult
Körbe-körbe forgok egy lefelé irányuló spirálon
De tovább repülök, tovább küzdök
Soha nem fogsz elnyomni
Gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő
Soha nem fogsz elnyomni
Gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő
Soha nem fogsz elnyomni
Gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő, gyűlölködő
Mert tovább repülök, tovább küzdök
Soha nem fogsz elnyomni

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr518442136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása