Ki ne szeretné a Kukoricát?

Szerkesztő felvétel!

2014. május 12. - Polski gyerek

Egy jó ideje terveztem és már a főadminnal is még réégen megbeszéltem..
Admin felvétel van a Korn.blog.hu-n (Korn Hungary)!

Bár úgy volt, hogy találtunk rá embert még tavaly ősszel de úgy néz ki ez nem volt hosszútávon igaz. Sajnos én eléggé elfoglalt vagyok és van olyan, hogy hetekig nem tudok semmit se kirakni a blogra és ezért nagyon szégyellem magam. Szóval itt az idő, hogy Te is köztünk légy és segíts!

A feladatod: Velem (Cody) együtt szerkesztenéd a korn.blog.hu hírportálját. Magyarán lehetőleg napi de minimum háromnaponta közöld a legfrissebb híreket a bandával kapcsolatban. (Mint amit én teszek csak aktívabban :D De minél többen vagyunk annál hatékonyabbak :D) Persze ezt nem folyton kellesz tenned, ugyanis én is segítenék benne. :) Továbbá ChildRen-nek is ha tudsz segíthetsz a Facebook oldal frissítésében, hogy minél több követőt, érdeklődőt vonzz az oldal felé.

Elvárások: Nincsen sok, bárkit szívesen látunk. De jó lenne, ha értenél a blog.hu felületéhez (tehát bejegyzés szerkesztés), a facebook felületéhez, mindig naprakész és aktív hírközlő légy, legyen angol tudásod, tudj kutakodni a hírekért

Teljesen szabad kezet kapsz.  Ha valakit érdekel az kommentben jelentkezhet

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr86157550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teddypicker 2014.05.15. 17:16:46

Hello!

Június 1. után szívesen segítek Nektek, akkor ismét lesz normális netem, jelenleg mobilnettel szívok.
Angolul/németül beszélek, és ami a legfontosabb, imádom a KoRn-t!!

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2014.05.20. 17:45:43

@teddypicker: Köszönjük! Ha tudsz akkor majd írj a facebook profilunkon privát üzenetet és megbeszélnénk akkor a dolgot :) Várom a válaszod! :)
süti beállítások módosítása