Ki ne szeretné a Kukoricát?

Wish I Wasn't Born Today

2013. október 08. - Denise D.

Album: The Paradigm Shift
Megjelenés éve: 2013
Dalszövegeket fordította: Denise

 

WISH I WASN'T BORN TODAY

A bánat gödrébe zuhanok
Amúgy se érdekel túlzottan
Boldogságot szeretnék kölcsönözni
Még négy utolsó másodperc is elég
Kezdem annyira értéktelennek érezni magam
Tölts fel, aztán menj az utadra
Kétlem, hogy holnap kibérelném (boldogságra gondol - Denise)
Amúgy is a legjobbra fogok törekedni

Most tarts meg
Leütöm,
Megölöm a szégyen hullámait
Fogj le
Nem vagyok egészséges
Bárcsak meg se születtem volna

Kezdem megszegni az odaadásom
Ez amúgy mit is jelent?
Összefont jelekbe botlok
Túl sok minden áll az utamban
Kezdem annyira értéktelennek érezni magam
Tölts fel, aztán menj az utadra
Kétlem, hogy holnap kibérelném
Amúgy is a legjobbra fogok törekedni

Most tarts meg
Leütöm,
Megölöm a szégyen hullámait
Fogj le
Nem vagyok egészséges
Bárcsak meg se születtem volna

Most tarts meg
Leütöm,
Megölöm a szégyen hullámait
Fogj le
Nem vagyok egészséges
Bárcsak meg se születtem volna

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr598442114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása