Ki ne szeretné a Kukoricát?

Jonathan Ghost B.C.-ről

2013. március 11. - Polski gyerek

ghostbc_reactions_x633.jpg_633x275

Bár még folyik a szerkesztése, frissítése az oldalnak, ideje felzárkózni hír ügyileg is. Az ArtistDirect szokásához híven újra híres rocksztárok véleményét kérdezte egy bandáról. A mai a svéd Ghost B.C. ami már Amerikában is nagy hírnévvel rendelkezik. Jonathan is elmondta a véleményét róluk. A teljes cikket nézd meg  ITT

Jonathan: Nagyon eltalálták ezt a sátánista pápa dolgot (nevet). Ez nagyon király! Imádom az összes sátánista baromságot. Egyszer halottam egy Ghost B.C. dalt és megnéztem őket Youtube-on. Még nem láttam őket élőben. Volt néhány fesztiválunk ahol ők is felléptek de nem kaptam el őket. Tuti megnézem az új lemezüket! 

És ha már ArtistDirect és kérdezés, Munky-t és Head-et is megkérdezték méghozzá arról, hogy melyik a kedvenc Soundgarden albumuk. A teljes cikket ITT megnézheted. Érdekes, hogy Head-et úgy írták oda, hogy Brian Head Welch of Korn, Love & Death. Jelent valamit?

Head: Egyértelműen a Badmotorfighter. Egyszer egy hotelben voltunk Huntington Beach-ben. Én együtt laktam David Silveria-val. A Pizza Hut-ban dogloztunk és nagyon levortunk törve. 5 fiú két hálószobában (nevet). MTV elkezdte játszani az Outshined videóklippet. David volt nekünk a zeneprogramunk mivel mindig bömböltette a sztereóját. Amikor halottuk rögtön elakartuk játszani az egész albumot. 

Munky: Nekem örökre a Superuknown lesz. Olyan sok jó szám van rajta és gondolom sok ember ugyanígy gondolja 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr735124229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása