Ki ne szeretné a Kukoricát?

Feel Alive

Sound Surgery (2012)

2012. október 22. - Polski gyerek

f788b89e3470eef00e3a7b7f0de250a7.jpg

Album: Sound Surgery
Megjelenés éve: 2012
Dalszövegeket fordította: Cody

 

FEEL ALIVE

Néha azt kívánom, bárcsak egyedül lehetnék
Néha az élet nem tisztességes
A démonok körülöttem vannak és egymást felváltva kúsznak be a fejembe

Elevennek akarom érezni magam (2x)

Bárcsak lenne valamim
Oh bárcsak lenne valamim
Oh Istenem kell nekem valami
Oh bárcsak lenne valamim
Bárcsak lenne valamim
Oh bárcsak lenne valamim
Oh Istenem kell nekem valami

Gyerünk! (2x)

Elevennek érezni..
Elevennek akarom érezni magam (2x)

Bárcsak lenne valamim
Oh bárcsak lenne valamim
Oh Istenem kell nekem valami
Oh bárcsak lenne valamim
Bárcsak lenne valamim
Oh bárcsak lenne valamim
Oh Istenem kell nekem valami

Gyerünk! (2x)
Elevennek érezni.. (4x)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr288905076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása