Ki ne szeretné a Kukoricát?

RTL KLUB - REFLEKTOR: KoRn interjú!

2012. augusztus 12. - Polski gyerek

Csakis a Reflektort engedték be a buszba, és Jonathan egy jót is beszélgetett a stábbal. Keserű szájízzel, de büszke vagyok a Reflektorra mert jókat kérdeztek, nem az alap dolgokat. Megtudtuk például, hogy Jonathan aszmás, továbbá, hogy fia, Nathan LMFAO-t hallgat. Nagyon jó interjú!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr104707961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smahlt 2012.08.15. 11:43:22

Az asztmáról én tudtam, valahol olvastam, hogy elvileg 4-5 éves korában befulladt, és több percig klinikai halott volt, aztán sikerült feléleszteni.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.08.15. 13:10:52

Ez durva.. :o @Zitalein: Kössz az interjút föl is raktam :)

Zitalein 2012.08.16. 00:49:26

@Smahlt: Nekem úgy rémlik, hogy ez le van írva róla a wikipédiában is (csak most lusta vagyok utánanézni, hogy melyik nyelvűben olvastam -- aszittem, @polskigyerek, hogy a magyart legalábbis frissítgeted társszerkesztőként), de sztem mostanság már csak a népszerűség növelését szolgálja ez a hír róla: az RTL-klubos interúnak csak a magyar szövege szól erről ilyen drámaian (nyilván kell nekik az élet-halál küzdelemről szóló dráma egy ilyen bulváros műsorba), miközben JD azt mondja csak a kérdésre válaszolva, hogy "my asthma is fine", aztán nem is beszél róla tovább, csak magáról az oxigénszipkázásról esik szó (mármint, az eredeti beszélgetésben -- hogy aztán ebből mit alkotott a retekklub, az más tészta).

Más interjúban is azt mondja, hogy nincs már semmi baja.
Ez itt van (a többi rész mellett):
youtu.be/jWtGUIeOerI
"I grew out of it (...) haven't any sympthomes at all (...) I don't have any problems" -- nem ezt mondja?
(Érdekes, ehhez nem vagyok lusta, hogy ezt nézzem :D -- pedig halálba idegesít ez a sok tikkelés -- asszem, inkább csak utálok olvasni, az lehet velem a baj... XD)

Van még egy interjú, amiben többek között erről a témáról is beszélnek (2 percnél):
www.youtube.com/watch?v=z-pO_nWBiz4
Itt is azt mondja, hogy nincs már ezzel különösebb baja, úh. valszeg csak élvezi az oxigénszipkázás adta örömöket ;)

Amúgy meg: igen, engem is rabul ejtett ez a sztori róla, amikor még éppen csak elkezdtem foglalkozni a KoRn témával (ebből is látszik, mennyire előtérbe van ez helyezve, hogy még egy kezdő ismerkedő is rögtön ezzel a témával találkozik elsőként Davis kapcsán), mert abban az időben egy darabig épp egy árva szót se bírtam kimondani (de még zörejt se, semmit), pedig az akkori melóm miatt beszélnem kellett volna folyamatosan órákig (próbáltam is -- látni kellett volna az ügyfelek arcát LOL). Mindig kell a halandóknak valami sztori egy sztárról, ami miatt képesek vele azonosulni, mert akkor majd nehezebben feledik. -- Ezt lehet jól eladni ebben az iparágban tudtommal... :\

Ide illik ez a mottó talán: "Who gives a fuck if my life sucks? I just know one thing I won't give up." -- Nekem a KoRn leginkább erről szól, de tényleg bocsi, ha sok voltam. :S

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.08.16. 09:01:14

@Zitalein: Nem voltál sok. Én most tudtam meg, hogy aszma gondjai vannak, nem igazán olvastam erről, de mindig is érdekelt miért kell az oxigén palack.

Ja és a mottód pont a Beg For Me-ből a kedvenc részem :)

Zitalein 2012.08.16. 10:29:20

Egyébként jár erre valaki olyan, aki nálam jobban ért angolul? Mert vannak azért Jon bácsinak az asztmánál is érdekesebb sztorijai, csak ezeket leírva még nem láttam, az elhangzó dolgokból meg nem mindent értek. Pl. a Loveline-os interjúk egyikében a halottkém időszakról sztorizik, de háttal van a kamerának, így teljesen esélytelen, hogy kivegyem, mit is mond, mivel nem látom a szájmozgását:
www.youtube.com/watch?v=EbDEV8wwpAw

...Ha már a szájmozgásnál tartunk: egy másik részben arról is mesél, hogyan lett ilyen jellegzetes XDDD a fogsora, de itt se tudom teljesen követni a sztorit (valami olyasmi, hogy ütközött a mikrofonnal):
www.youtube.com/watch?v=rV11XSbMsRQ
Szvsz ezek a történetek aktuálisabbnak tűnnek, mint az asztma-téma, ezért itt kíváncsi lennék a finom nyelvi rétegek értelmezésére is: vajon hogyan fogalmaz, amikor mondja, hogy "I can't get that fixed" -- hogy most ez zavarja, vagy direkt nem javíttatja ki. (Gondolom, futná azért fogorvosra neki: gyerekkorunkban az uncsitesómnak egy közös bicajozásunk alkalmával törött le az elülső foga, de azt olyan jól kijavították, hogy később a csaj még címlapos fotómodellként is funkcionált. :D)

Szóval, igazán kár, hogy az újságírók legtöbbször nem kutatnak tovább a wikipédia második soránál, mert ebben a bandában olyan sok sztori rejlik, hogy képzett storimasta létemre még én is jóllakásig csámcsoghatok rajta. :)))

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.08.18. 14:40:28

Én sajnos nem tudok olyan jól angolul,hogy értsem ezeket :/

Zitalein 2012.08.24. 01:16:55

@Polski gyerek: Pedig a 'rosebud' témára is kitérnek, de azt én inkább nem is akarom érteni. XD
süti beállítások módosítása