Ki ne szeretné a Kukoricát?

Neten már kint van az albun

2011. november 29. - Polski gyerek

Akit érdekel és velem ellentétba megakarja hallgatni kiadás előtt az nagyon könnyen megkeresheti a youtube-on!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr373422469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Starbert 2011.11.29. 19:26:28

1-2 számba belehallgattam, ennyi elég is volt. Iszonyat jók, de nem akarom lelőni előre a poént. Ha olyan hamar ideér hazánkba, mint tavaly a KoRn III (szinte már aznap, minthogy Amerikában megjelent) akkor nagyon boldog lennék, és meglenne a saját mikulás-ajándékom! :D

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.12.01. 17:04:50

Nekem a mikulás ajándékom a Life Is Peachy lett ezzel meg is van az összes KoRn lemez :D Karácsonyra viszont a basszusgitár melett az album is ott lesz. Spóroltam kicsit :D

-Tomi313- 2011.12.02. 16:06:23

Én a Jézuskától azt kértem,hogy látogassanak meg minket itt Magyarországon. :D:D:D
süti beállítások módosítása