Ki ne szeretné a Kukoricát?

Head - 5 album ami megváltoztatta az életem

2011. október 27. - Polski gyerek
'Back in Black'
AC/DC (1980)
 
 
 
"Emlékszem hogy először 1980 karácson reggelén halottam a lemezt. 10 éves voltam. Hallgatva azokat a jó riffeket, és nézve Angus Young képet csak egy dologra tudtam gondolni. Megtanulok gitározni és roksztár leszek. Ne kérdezd hogyan csináltam, mert fogalmam sincs."
 
 
 
 
 
'Van Halen'
Van Halen (1978)
 

 

"Komolyan? 'Eruption' - ez gitár? Nem tudtam elhinni azt ami először átjött. Az első Van Halen lemez egy remekmű. És a legjobb party lemez is. 'Runnin' with the Devil,' 'Ain't Talkin' bout Love,' 'Jamie's Cryin', 'Ice Cream Man' - összes nagy klasszikus. Próbáltam tanulni játszani az 'Eruption'-t de rájöttem, ez nagyjából lehetetlen. Senki nem tudja így eljátszani, ahogy Eddie"

 

 

'Shout at the Devil'
Mötley Crüe (1983)
 

Már gitároztam pár éve amikor ez az album kijött. Elég jól ismertem a Mötley-t, rájöttem ahogy más együttest halgattam, hogy nem a legjobb zenészek, de ez az album több mint szimpla zenészek. Az a piszkos Crüe hang és a megjelenés, annyire jó idő volt. Azt hiszem, ez az album megtanította nekem az image-t. Fontos az image is egy bandának. Több mint egy évtizeddel később, volt az a szürreális pillanat, amikor Tommy Lee adta át a Korn-nak az MTV díjat a 'Freak on Leash'-ért. Az élet egy utazás. "

 

'The Real Thing'
Faith No More (1989)
 

"Miután évekig tanultam a szólózást, próbáltam a leggyorsabb játékos lenni a szülővárosomban, befejztem és megismertem ezt az albumot. Ekkor történt. Kaptam egy példányt a "The Real Thing" -ből és az én több éves gyakorlásomat dobhattam ki az ablakon. Ez volt az első album amit nagyon szerettem. Az album középpontjában a dal szerkezete volt úgy, hogy segítse az egész banda fényét és nem csak az énekesét és a szólógitárosét. Nagyon egyedi és üdítő. Way más, mint a feltűnő "nézd, milyen gyorsan tudok játszani" gitárosok amilyeneket csomó más metal bandánál hallgattam. Ez feltétlenül egy életet megváltoztató album volt számomra." 

 

'Rage Against the Machine'
Rage Against the Machine (1992)

 

 

 

"Amikor az első Rage CD kijött, a dolgok határozottan megváltoztak nekem és a barátaimnak Korn-ban. Ténylegesen láttuk Rage egy videóját, mielőtt hallottuk az albumot. Ez annak egy nyers csipesze, hogy játszottak egy klubban, LA-ben. Mi mind meglepődtünk mikor láttuk, hogy őrült Zack hogyan ment ki élőben. Soha nem láttunk még zenérázást és spazt olyan élénken, mint ahogy az a pacák csinálta. Nem tudtam, hogy ez lehetséges. Megihlettek minket, a Korn annyira kilyukad azzal a dinamikával, ami nekik szintén volt a dalaikban. És Tom Morello gitárjátéka - felejtsd el. Ő inspirált, minket hogy megnézzük a zenét egy teljesen más perspektívából. "

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr133334369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása