Ki ne szeretné a Kukoricát?

Ez csak nekem különös???

2011. szeptember 21. - Polski gyerek

A régen jól ismert Brian-ünk ezt a képet rakta fel mostanában a netre:

Namost. Bakersfield-ben volt egy show-ja Head bácsinak amin (nem tudom minek, biztos a "Washed My Blood" számát meghalgatni de) megjelent a mi Davis haverunk.

Nos ezen a képen látható a szexi raszta hajú Head és melette (akármilyen hülye mosolya van) de Jonathan Davis. Ezek szerint kibékültek???

Na most azért nem kell elszállni. Ez csak egy kép. Ettől nem fog megváltozni a világ nem megy vissza Head. De ez már fejlődés. Én az ő helyébe elküldtem volna JD-t. Amilyet énekelt a "Love And Luxury"-ba vagy a "Ever Be"-be...

 Jah ha már így benne vagyunk Welch életébe akkor gondolom megkéne említenem,hogy kijött a Paralyzed kislemeze. Aki megakarja hallgatni a számot ITT megteheti. Szerintem ez hiányzik a Korn-ból...

 

UPDATE: Most vettem észre,hogy Head is meglátogatta Jonathan-t és elszórakoztak szal szerintem baráti az egész dolog :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr223243872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Starbert 2011.09.21. 18:36:29

Pluszba még nekem az tűnt fel, hogy JD milyen vékony a fotón :D
süti beállítások módosítása