Ki ne szeretné a Kukoricát?

Római koncert (Ippodrome delle Capannelle)

2011. július 22. - Starbert

KS asylumkid felhasználó bejegyzése alapján:

- Egymást követő 3 évben a KoRn lemondta a koncertturnéjukat hazámban (Portugáliában), ezért úgy döntöttem, hogy leutazom egy fellépésükre, hogy lássam végre a srácokat.

3 napot töltöttem el Rómban, ahol meg is néztem egy-két kötelező látványosságot, mint például a Kolosszeumot, és a Vatikánt.

A show napján, mikor éppen ebédeltem egy étteremben a belvároshoz közel, megláttam Fieldy-t, aki éppen a közelben sétált a Stillwell-ből egy pár taggal. Követtem őket és készítettem egy pár fényképet róluk, de nem szóltam hozzájuk, nem akartam zavarni őket.

Később meg is érkeztem a helyszínre, ahol iszonyat meleg volt. Elő is kaptam a sörömet, közben fellépett az első banda, az Extrema.

A KoRn koncert nagyon jó volt, kifejezetten a Ball Tongue, az It's On, és a Get Up. A közönség úgy körülbelül 5000 emberből állt.

Dallista:

1. Blind
2. Here to Stay
3. Pop a Pill Play
4. Freak on a Leash
5. Shoots and Ladders/One
6. 4 U
7. Got the Life
8. Alone I Break
9. Oildale (Leave Me Alone)
10. Right Now
11. Ball Tongue/Lodi Dodi
12. Somebody Someone
13. It's On!
14. Get Up
15. Falling Away From Me
16. Egyveleg

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr233089617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása