Ki ne szeretné a Kukoricát?

Deuce

2011. július 22. - Starbert

Nem szeretek KoRn DVD-ket letölteni, inkább megveszem, már csak a minőség végett is, de mikor először pillantottam meg ezt a DVD-t, gondoltam megnézem mit tud. Rákerestem egyes oldalakra, ahonnan le is lehetett őket szedni. A következő nap már meg is látogattam boltokat, s végül be is szereztem (azt hiszem) 5000 ft-ért. A vételnek azon kívül, hogy gyűjtő vagyok, több oka van. Aki látta már a DVD menüjét az gondolom érti miért. Vannak olyan "almenük", amiket csak egy bizonyos kóddal lehet engedélyezni. A kódokat a DVD belsejében levő kis papírocska tartalmazza is. Ezek további videókat tartalmaznak, amiket csak úgy láthatsz, ha belépsz egy ajtón, (a menüben ugyanis egy Asylum-ban/őrültekházában bolyongunk) de az ajtó csak kóddal működik. Rengeteg-rengeteg videót tartalmaz a lemez, illetve azokat a videóklipeket, amiket 2002-ig a banda véghezvitt.
Íme egy est.hu-s leírás a DVD-ről:

A menü egy horrorfilmből hátra- és elhagyott házban lett szétszórva, ahol a félredobott játékbiciklitől kezdve a megkínzott emberen át a véres húsokig bármi lehet a klikkelés tárgya - a mai számítógépes játékok mintájára. Fő tartalomként a Who Then Now? című zenekari életrajzi film szolgál, amelyben mindent megtudhatunk a Korn korai éveiről, a becenevekről, a tagok egymáshoz fűződő viszonyáról, a turnézásról - néhány videoklippel megerősítve.

EXTRÁK

A bolondokházában kóborolva megtaláljuk az összes eddig elkészített Korn-klipet (melyeket kronologikus és szabadon választott, sőt külön egy programmal akár véletlenszerű sorrendben is lejátszhatunk), kapunk koncertvideót, a stáblistából továbblépve elolvashatjuk a rendező (Nathan „Karma” Cox) és a menütervező animátor (Vello Virkhaus) életrajzát, bekukkanthatunk a klipkészítés színfalai mögé, és tulajdonképpen megállás nélkül kukkolhatunk: rengeteg kis negyven másodperces momentum van megörökítve, ahol választ kaphatunk olyan kérdésekre, hogy hogyan kerül cipő a mikróba vagy hogy ki is Jonathan Davis dublőre. További extra hozzáférést biztosíthatunk magunknak, ha beütjük a zenekar weboldaláról (www.korn.com) megszerezhető titkos kódszámokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr553089317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.07.31. 08:37:21

Én a Follow The Leader-el vettem meg ezt a DVD-t
Egy ausztárl kiadás volt ahol "2 egy áráért" (gondolom) csinálták meg de én így is megúsztam mindössze 2500-ből :D
Egyébként az összes lemez meg van a Life Is Peachy-n kívűl de azt készülök begyűjteni :D
HUNCody
süti beállítások módosítása