Ki ne szeretné a Kukoricát?

Bejelentések, illetve személyes kitérő

2011. július 11. - Starbert

1. JDSFA új DVD-t ad ki "Live At The Union Chapel" címmel. A hivatalos megjelenés augusztus 16-án lesz.


2. A Suicide Silence Jonathan Davis-szel készített egy új számot, aminek címe: Witness the Addiction. A zene
>ide kattintva< meghallgatható!


3. Öt éves a Kornspace.com.


4. Új dubstep stílusú KoRn album van készülőben. Olyan bandákkal dolgoznak (majd) együtt, mint a Kill the Noise, 12th Planet, Noisia, datsiK, Excision, Downlink, és persze Skrillex, akivel már egy számot el is készítettek, és nyilvánosságra is hozták; ez a dal nem más, mint a Get Up!, de ezen kívül 2db számot terveznek még a Skrillex-el.

Lassan már egy hete annak, hogy nem tudok (rendesen) fellépni a kornspace-re. Egyik nap próbálgattam bejelentkezni az oldalra, de vagy a jelszóm, vagy a felhasználónevem nem egyezett, ezért törtem a fejem, hogy milyen adatokat adtam meg. (Formatáltam, majd a böngésző újratelepítésekor újra be kellett volna írnom az adatokat, hogy megjegyezze a gép.) Ötszöri sikertelen próbálkozás után kidobott az oldal, és azóta nem tudok rá fellépni. Sőt, a másik gépemről sem, úgyhogy mindenféleképpen IP bann-t kaphattam; gondolom azt hitte az oldal, hogy rossz fát akarok tenni a tűzre. Csak reménykedni tudok abban, hogy ez a bann nem végleges, de most csak annyit tehetek, hogy Proxy-ról látogatom az oldalt, így azonban a videók, amiket kitesznek nem látom. De ennyi bajom legyen, a híreket így is tudom követni, csak azért eléggé bosszant, hogy a nagy semmi miatt lettem kitiltva, de hát így jártam. Adminnak is próbáltam írni, de valószínűleg a Proxy használata miatt írta azt, hogy az e-mail címem nem valós. (Több e-mail címet is megadtam, egyiket sem fogadta el.)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr413058284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása