Ki ne szeretné a Kukoricát?

???

2011. július 02. - Starbert

Nem tudom, hogy Ti, hogy vagytok vele, de nekem nem jön be a Kornspace.com! Helyette ez az üzenet fogad:
A(z) www.kornspace.com címen működő weboldalról bejelentés érkezett, hogy támadó weboldal, ezért a biztonsági beállítások alapján a böngésző a hozzáférést nem engedélyezi.

Nem ez volt a legelső eset ugyan, már előfordult ez egy párszor máskor is,  na de, hogy ez legyen egy fél napon keresztül, az azért sok!

Update: Mai nap választ kaptam az előző kérdésemre, ugyanis mikor meglátogattam az oldalt, akkor egy új "téma" fogadott, ami egyáltalán nem volt Kornos, teljesen feleslegesnek tartom ezt a dizájnt. Vissza is állítottam a KS V5-re az oldalt. Ahogy látom ezzel nem csak én vagyok így, sokan cikizik a chatbox-ban ezt a kinézetet. Robbes felhasználónak igaza van: Cradle of Filth-es az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr743031618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása