Ki ne szeretné a Kukoricát?

Freaks Alive DVD

2011. június 28. - Starbert

Mint nagy KoRn fan, kötelességemnek érzem azt, hogy minden CD-t/DVD-t begyűjtsek, aminek köze van a bandához. Székesfehérváron jártam az üzleteket, és az egyik polcon megpillantottam a "Freaks Alive" koncert-DVD-t. A borítót takaró fólián ez a felirat fogadott: Kiárusítás. Alatta ár: 4999 Ft. Na mondom, ennyi pénz nincs nálam, majd ha Pesten járok megveszem. Itt azonban egyik boltban sem láttam kitéve, úgyhogy elhatároztam, hogy visszatérek 'Fehérvárra és beszerzem ezt is. Mikor visszatértem már csak 990 Ft volt. Na mondom, még szerencse, hogy várnom kellett. Fel is kaptam a zsákmányt, majd mielőtt sorra kerültem volna a pénztárnál, szemügyre vettem a borítót. Nem igazán értettem, hogy miért van az elülső oldalán levő fotó (Ami egyébként most is látszik a képen) ennyire elnyújtva. Mintha egy kezdő PhotoShop-os szerkesztette volna a képet. Aminek viszont nagyon örültem az az volt, hogy láttam feltüntetve, hogy vannak rajta bónusz felvételek 1999-ből. Kifizettem az árát, majd amint hazaértem, már helyeztem is be a DVD-t a gépbe, kíváncsi voltam nagyon rá. Főleg a hirtelen ár-esés miatt, hogy miért fizettem volna közel 4000 Ft-al többet az első találkozáskor. Rákattintottam a Lejátszásra, majd elkezdődött az első szám, és az a hangminőség, és képfelbontás ami fogadott, egyszerűen azonnal kiborított. A felbontás kb. 640x480-as volt, a videó körül nagyon vastag feketeség volt. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha néznél egy szélesvásznú filmet, de a bal és jobb oldala is le lenne vágva a filmnek, középen látszik egy kis kocka, és hát az lenne a koncert. Ráadásul pixeles volt az egész. A hang, mintha mono lett volna, szóval nem hogy nézhetetlen, hallgathatatlan. És ezért kértek volna először 4999-et! A lemez kiadója: TV Rock, és ez a név azt hiszem önmagáért beszél. Tényleg olyan volt, mintha felvettek volna egy kis TV-ről valamit, és azt akarnád HD-ban megnézni. Remélem senki nem dőlt be a nagy árnak, de szerintem nem hiába ment le ilyen hamar az ára. Mindenki elmehetett mellette. Mindegy, nekem megvan, azonban az életem során nem hinném, hogy újra bekerülne a DVD bármilyen gépbe is.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr383023318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.07.06. 07:09:16

Na megint van élet erre felé ? :P
Am. a nagyobb boltokba (Media Markt/Saturn) 1000 ft a SYOTOS DVD ;)
süti beállítások módosítása