Ki ne szeretné a Kukoricát?

Megéri vásárolni...

2010. július 16. - Starbert

Jártam sorba a bevásárlóközpontokat, és mikor a zenéknél elértem a K betűt, azonnyomban elállt a szavam. Nem bírtam ki, hogy ne vegyek meg 5 KoRn albumot, holott szinte csak 3-ért fizettem. Nem bántam meg, "kicsit" jobban szólnak, mint a fránya mp3 formátumok, amik a gépemen voltak. ...na meg azok a bizonyos mellékletek (kézikönyvek)!

1. Az első album, amivel összefutottam az a legelső album, azaz a self-titled (öngamukról elnevezett) volt. Azonnal feltűnt, hogy ez a kiszerelés más, mint a többi. Fémdobozban árulják az anyagot, egész' barátságos áron. Vétek lett volna otthagyni.

2-3-4. Elveszem az albumot, majd mögötte is egy elég furcsa anyaggal találtam magamat szemben. A tokban - amire ráleltem - benne volt a Life is Peachy, Follow the Leader, Issues album/albumok, és mindössze annyiba került, mint a legújabb alkotásuk; egy kicsit volt csak drágább, de hát így is abszolút megérte szerintem. Ehhez azonban nem jár semmilyen melléklet, de hát mikor az ember a kezében tart egyszerre 3 KoRn albumot... El sem várja, hogy legyen benne valami kis meglepetés.

5. Az Untouchables csak annyiban tér el a többi albumtól, hogy szerepel rajta a Here to Stay klip, amúgy teljesen átlagos...

6. Take a Look in the Mirror c. album igaz, hogy csak egy sima CD tokos kiszerelést kapott, bár a benne levő mellékleten szereplő képek tesznek arról, hogy ez a dolog feledésbe merüljön.

7. A See You on the Other Side-ot nem láttam egyik boltban sem, így kénytelen voltam megrendelni, ráadásul a Deluxe kiadást kértem, hogy ezt hozzák házhoz. Emberek, ez az eddigi legszebb kiszerelésben megjelent album! Káprázatos, hogy mit alkottak...!

8. Nézem-nézem, az Untitled album 2000 Ft-al drágább, mint a KoRn III.  Kérdezem magamtól, hogy ezt meg hogy...? Megvétel után, itthon csomagolom ki, majd arra lettem figyelmes, hogy az egész tok tele van zsúfolva, sőt, a DVD-n egy 45 perc körüli videó, és több, mint 100 kép nézhető meg. Azt hittem, csak egy CD meg DVD lesz benne, aztán  ennyi, de így aztán megérte. Ráadásul ez meg olyan kiszerelést kapott, ami úgy néz ki, mint egy doboz, fölülről kell kinyitni/lecsúsztatni a tetejét. Ezek az albumok legalább komolyabbak, mint egy átlagos CD tok...

9. Július 14-ét írtunk, mikor egy bizonyos bevásárlóközpont talaját koptattam, és nagyot néztem, mikor megláttam a legújabb albumot, a KoRn III-at, na meg ennek a Special Edition kiadását. Special Edition-t is elvettem a többi közül, hiszen már furdalta a kíváncsiságomat a DVD-n levő felvételek. De mikor kinyitottam a tokot, már felcsillant a szemem, hiszen nem egy hétköznapi elrendezéssel találtam szembe magamat.

Valamint, a KoRn III: Special Edition kiadáson szereplő 2 új dal tényleg jobb 1-2 számnál, ami a sima KoRn III-on szerepel! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr782156138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hptr 2010.08.03. 20:28:47

Mikkel volt telezsúfolva az Untitled? Valami poszter nem volt hozzá?

Starbert 2010.08.03. 20:35:34

De, volt hozzá poszter! Meg voltak benne képek is!

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.08.29. 21:45:55

Él még az oldal egyébíránt?

rDAVE 2010.08.30. 10:42:22

ez tényleg jó vásár :) itt bezzeg sehol nem láttam KoRn lemezt bár az újat még nem néztem van-e
süti beállítások módosítása