Ki ne szeretné a Kukoricát?

People Pleaser

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

PEOPLE PLEASER

Kormányaim hátrafelé pörögnek
Körbe, körbe, körbe
A szívem néha már nem bírja elviselni
Addig vérzik, amíg össze nem omlik

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok

Felébredek, és nem tudok lélegezni
Ágyneműmet szorosan megragadom
Mi a fasz történik velem?
Kibaszott jogos, képtelen vagyok élni ezt az életet

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok

Magaddal akarsz vinni
El akarsz vinni
Meghalni
Az élet magával akar vinni
Eltesz láb alól
Ma éjjel

Istenem, képtelen vagyok eltűrni ezt a szarságot
Őrültnek érzem magam
Tartogatom a problémáidat
Belül, a kezemben
Tartogatom a kibaszott szarságot
Őrültnek érzem magam
Egy hely, ahol a szarságaidat tárolni tudod

Miért nem tudja senki se megmondani nekem
Mi a fasz történik éppen?
Miért nem tudjuk szeretni egymást?
Folyamatosan leromboljuk a másikat

Mostmár nehéznek találom
Hogy saját életemet éljem
Mindenkinek örömet okozok
Miközben itt bent már halott vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr908448926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása