Ki ne szeretné a Kukoricát?

Head távozása

2010. április 13. - Starbert

Head beszélt az MTV:News-el, hogy megmagyarázza, pontosan miért is lépett ki a bandából.

"Mindenkit imádok a bandában - féltem kilépni. Szomorúvá tett az a gondolat, hogy ez bántani fogja a csapatot, ha kiléptem. Az elmúlt másfél évben, ki akartam lépni, de valaki mindig meggyőzött, hogy maradjak.

De nem tetszett az, amivé a zenénk alakult a második (Life is peachy) lemez óta. Csináltuk azokat a dolgokat, én meg mindig mondtam 'Oh, ez a metál! Ez a rock and roll élet!' De legbelül azt gondoltam, hogy túl messzire mentek. Ez nekem egy kicsit túl nyers, túl durva volt."

Welch szerint a Korn.comon található közleményt Head kilépéséről a management határozta meg, ami nem teljesen fedi az igazságot. Ugyanis a kereszténység csak egy újabb lépés volt az önmegvalósítás felé. Nem amiatt lépett ki a Kornból. Az ok, amiért kilépett, az volt, hogy rosszul lett a "szent szarvas üldözésétől", és hogy a lánya tiszteletének érzése többet jelent neki, mint a gazdagság.

"Van egy hat éves lányom, és azt akartam, hogy a szemébe nézhessek. Egy egyszerű apa vagyok, ennyi az egész" mondta. "A fiúk (a managementben) nagyon megértőek voltak, amikor elmondtam nekik. Azt mondták, 'Hozd a lányodat a turnéra! Majd mi dolgozunk a turnén helyetted.' De ez nem a megfelelő hely egy hat éves lánynak. Ott ült volna a színpad mögött, számolva a dollárokat. Fieldy azt mondta volna neki, 'Minden alkalommal, amikor káromkodást hallasz, kapsz egy dollárt. Ez segít nekünk abbahagyni a káromkodást.' A nap végén pedig odajött volna hozzám, és azt mondta volna, 'Nézd mennyi pénzem van, apu!' "

Szóval egy hétvégényi "önkereséssel" és Bibliával eltöltött idő után a döntése nem igazán volt népszerű a bandában.

"Azt hiszem, ez a fiúkat megőrjítette. Megzavarodtak tőle. A lehető legrosszabkor léptem ki. Épp szerződést bontottunk a Sonyval, és az összes lóvé ott volt, az összes számunk a miénk lett volna, de észbekaptam, hogy a pénz nem az én istenem.

Beszéltem Jonathannal, aki azt mondta, 'Nem értelek ember, tök boldog vagy, és mi meg itt ülünk szenvedve mert a bandánk feloszlik. Én meg azt akartam mondani neki, 'Nézd, évekig partiztatok míg én ott ültem a turnébuszon, a halálra várva.' "

Azt is mondta, hogy az utolsó hónapban egyfolytában megpróbálta elérni a banda tagjait, de alig válaszolt valaki. Az utolsó napjait a Kornban Fieldyvel beszélgetve töltötte, és mindig megemlítette a saját számait, amit maga vett fel és ami tükrözte a lelki növekedését. Fieldyt ez pedig nagyon nem érdekelte.

"Megkérdeztem Fieldyt, hogy lenne-e olyan szíves producelni néhány számot, de hetekig nem hívott vissza," mondta. "Úgy értem, megpróbáltam neki elmondani pár dolgot az utolsó Kornban eltöltött napjaim alatt, néhány őrült dolgot. De amióta leléptem a bandából, semmit sem hallottam felőle."

Welch szóló lemezét Head néven fogja kiadni. És nem keresztény zene lesz. Sőt, azt mondta, hogy szeretne a "Korn család kiegészítése lenni."

"Mindig is szerettem azt, ahogy a gyerekek kiengedhetik az agressziójukat a Kornt hallgatva. De az új zenémmel, azt akarom megmutatni nekik, hogy itt több is van," mondta. "Azt akarom, hogy lássák, hogy van fény a kín-alagút végén. Több, mint szimpla agresszió. Azt akarom nekik mondani, 'Hé srácok, gyertek ide. Ugráljunk oda-vissza és érezzük magunkat jól!' "

Vasárnapi beszédében nem tudja mit fog mondani. Csak felmegy és mondja ami jön.

"Ember, ott leszek a színpadon. Csak hagyom a dolgokat megtörténni. Ötletem sincs, mit fogok mondani, majd jön." Olyan leszek, mint egy gyerek. Mert most az is vagyok. Egy fiatal keresztény-bébi."

Head indított egy oldalt, amit megnézhettek a www.HeadToChrist.com címre lépve.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr191918601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása